Crazysteps Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva synes egentlig folket om Nokia 1100. I forhold til prisen selvsagt. Jeg mener personlig at det er en genial telefon. Har kun de nødvendigste funksjoner (+lommelykt), er lavt priset og skal tåle litt mer enn normalt. Utseendet er spesielt, men synes egentlig dette også er litt kult. Det beste fra Nokia siden 3310!!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva synes egentlig folket om Nokia 1100. I forhold til prisen selvsagt. Jeg mener personlig at det er en genial telefon. Har kun de nødvendigste funksjoner (+lommelykt), er lavt priset og skal tåle litt mer enn normalt. Utseendet er spesielt, men synes egentlig dette også er litt kult. Det beste fra Nokia siden 3310!!! Det at den koster rundt 1000kr,og at den har ca like funksjoner som nettop 3310(jeg hvet du nevnte den lommelykten,men hvet du egentlig hvor mye slike nokialommelykter lyser opp???) den har et stygt design,så jeg ser den ikke egnet for noen andre en en gammel bestemor..OG når kan kan få Siemens C60 til lik pris,med fargeskrem,ser jeg ikke særlig grunn til og invistere i skiten.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 definitivt fæl, ville heller kjøpt en brukt 3310 :nice: Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det er det værste jeg har sett!!! At Nokia gidder!!! Dette er jo ikke den beste fra Nokia siden 3310! Gruusomt design Dette er bare en slanket 3310, som ser helt kvalm ut... Lenke til kommentar
beh Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Synes det virker som en OK, telefon. Men jeg syns at alle telfoner som har internt telefonliste skal kunne ta backup på PC, i tilfelle telefonen må byttes. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hvis jeg skulle hatt en telefon som ikke uten symbian operativsystem og kamera, ville jeg kjøpt Nokia 1100... Ser ingen behov for hverken fargeskjerm, polytoner og slikt hvis ikke telefonen har kamera og symbian operativsystem (eventuelt Microsoft OS). Endret 15. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Scher ingen behov for hverken fargeskjerm, polytoner og slikt hvis ikke telefonen har kamera og symbian operativsystem (eventuelt Microsoft OS). eh... kanskje de vil kunne motta og sende mms? og sørfe på wap/gprs? spille farge spiill? (java) Endret 15. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvis jeg skulle hatt en telefon som ikke uten symbian operativsystem og kamera, ville jeg kjøpt Nokia 1100... Ser ingen behov for hverken fargeskjerm, polytoner og slikt hvis ikke telefonen har kamera og symbian operativsystem (eventuelt Microsoft OS). Da kjøper du heller 2300,men radio Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 eh... kanskje de vil kunne motta og sende mms? og sørfe på wap/gprs? spille farge spiill? (java) Nå beskrev jeg mine meninger... MMS er lite vits i uten kamera, GPRS er kjipt uten symbian/MS programmer, og java spill er dårlige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvorfor driver Nokia og forandrer nummer som en jojo? Når jeg gikk teknisk fagskole i 1998 var det Nokia 2110 som var den nyeste. Nå er det plutselig 1110..WTF? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kanskje de går tomme for modellnummer? Er jo litt greit at de fremdeles bruker stort sett "runde" tall. Eller ville du heller at de skulle kalt den Nokia 2752? Lurer på hvorfor de ikke har gått løs på 4XXX serien. Har jo brukt alle tallseriene bortsett fra 4XXX. Lenke til kommentar
beh Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg tror at både SonyEricsson og Nokia unngår fire serien fordi at tegnet for fire på kinesisk ligner tegnet for død, eller noe i den duren. Mener å ha lest det på esato en gang for lenge siden. Hvorfor de da har telefoner som 3410 og 5140 vet jeg ikke. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ekkel, rett og slett grusom.. Jeg kjøpte nylig en 2100, den funker veldig bra. Har de viktigste funksjonene, eneste jeg savner er kalender. Mye tåler den og. har mistet den i bakken flere ganger og sølt cola på den uten at den har blitt ødelagt.. Det med cola'n var nok bare flaks men'men.. ergo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå