Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hei. Jeg føler meg plaget på diskusjon.no, og skulle ønske vi kunne få en bedre ignoreringsfunksjon som gjorde at ignorert bruker ikke kan ses i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg har en "wack pack" liste, men har bare ignorert en av dem, da han drev meg til vanvidd, bokstavelig talt. Vel, han driver meg fortsatt til vanvidd, men det er lettere å ignorere han. Problemet med ignoreringsfunksjonen er todelt. 1. Hvis noen siterer personen så vil du fortsatt "utsettes" for innleggene. 2. En total ignorering, slik at brukeren ikke kan ses i det hele tatt, vil trolig gjøre en tråd ganske uoversiktlig og potensielt forvirrende for den som har ignorert brukere. For ikke å snakke om ekkoeffekten, hva er hensikten med å delta i diskusjon.no hvis du kun ser innlegg av personer du liker? Hvis du med "plaget", mener trakkasert, så må du rapportere personen(e). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Tja, det er en person som fikk det for godt å plutselig bli aktiv eller komme inn igjen i grupper på Facebook, og diverse. En som jeg ville ha fred fra, og da det ikke fungerte bra på Facebook tok det FIRE minutter å lage bruker her. Først så var det bare det at jeg så personen se i trådene jeg var i hele tiden, jeg skrev innlegg for å provosere og tenkte at personen kom til å forsvinne. Det skjedde ikke. Da ble personen heller mer aktiv. Da jeg så droppet ene tråden personen var aktiv i tok personen heller å kommenterte i mine sist kommenterte tråder. Så det hjalp heller ikke. Så jeg kan heller ikke rapportere, for personen har ikke brudd noen forumregler. Akkurat nå driter jeg i det, men jeg er sykmeldt pga stresslrelatert psykisk ubalanse pga hele det tullet her. Alt jeg opprinnelig ønsket var å være i fred. Så ja, jeg synes det er bedre å tilfeldigvis "utsettes" for personen når noen siterer, eventuelt få en litt uoversiktelig/forvirrende tråd enn at man skal føle det som at man må forlate forumet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Håper personen leser dette da, og får inn i nøtta si at det h*n gjør er psykisk stressende for deg og gir faen? Ellers må jo personen være helt hjernedød og ondskapsfull? 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Så ja, jeg synes det er bedre å tilfeldigvis "utsettes" for personen når noen siterer, eventuelt få en litt uoversiktelig/forvirrende tråd enn at man skal føle det som at man må forlate forumet.Hvis du ikke har problemer med siterings smutthullet, så er dagens ignoreringsfunksjon tilstrekkelig, eller? Jeg tviler på at ignoreringsfunksjonen vil bli utvidet med det første. Kjipt å høre om dine problemer, du får ha god bedring og håper det ordner seg. Endret 11. november 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 This post is hidden because you have chosen to ignore posts by XXX. Vis uansett? Skulle hatt muligheten til å fjerne denne, samt at det kommer opp når XXX har svart i en tråd du har i mine innlegg. Kanskje ikke som standard ignoreringsfunksjon, men som en mulighet. Vet det er mange som har klaget på dette før også, blant annet i spill og fotballavdelingen på forumet. Og takk, det ordner seg helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå