Torstein Norum Bugge Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Samsungs kommende mellomklassemobiler ligner på Galaxy S6.De første bildene av Galaxy A3 og Galaxy A5 er lekket Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 "Samsung vil droppe Qualcomms Exynos-prosessorer i nye A3 og A5, til fordel for sine egne Exynos-prosessorer." Liten navneleif. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er det bare jeg som syntes Samsung lanserer ekstremt mange telefoner om dagen. Har vi ikke hatt S6, S6 Edge, Note 5, S6 edge+, og så kommer S7 om noen måneder. S6 kom 10 april, så turn around er jo ekstrem. 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Bakside i glass. Nice try Samsung, pell dere tilbake til designbordet. Og tek.no: De "babysløyfene" er digitale, manipulert inn i bildet, det burde vel nærmest enhver se. Spørsmålet om hva i huleste de gjør der er like relevant da forsåvidt ... Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Og tek.no: De "babysløyfene" er digitale, manipulert inn i bildet, det burde vel nærmest enhver se. Spørsmålet om hva i huleste de gjør der er like relevant da forsåvidt ... Nei, babysløyfene er der for å gjøre det tydelig hva som er guttemodell og jentemodell. Men hvorfor har de etset inn "@sleaknow" i glasset (se første bildet)? Det gjør jo det veldig vanskelig å se hva som står på skjermen når du bruker telefonen. Endret 11. november 2015 av Mulder Khanongh 2 Lenke til kommentar
Frozone Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sløyfene er der for å sensurere IMEI-nr og serienummer på telefonene. Er i allefall der det klistremerket sitter på S6 og S6 Edge 2 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Venter fortsatt på A8 skal være mulig å kjøpe. Den ble lansert for flere måneder siden. Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Nå begynner det altså å bli helt vanlig at kamera skal stikke ut fra mobilen... Ikke sikker på at jeg liker det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Er det bare jeg som syntes Samsung lanserer ekstremt mange telefoner om dagen. Har vi ikke hatt S6, S6 Edge, Note 5, S6 edge+, og så kommer S7 om noen måneder. S6 kom 10 april, så turn around er jo ekstrem. Er jo forskjellige serier, på samme måte som det kommer nye bilmodeller i forskjellige serier årlig nesten Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Er dette en oppdatering av eksisterende A3? Sist jeg kjøpte ny telefon mener jeg bestemt at en av telefonene jeg vurderte het Galaxy A3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå