Gå til innhold

Nye konsoller på vei inn?

Battone

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en konsoll, men er litt usikker på om tiden er riktig for det... Jeg ser at PSX er på vei inn, men denne blir vel dyr.. (5k? :wow: ), og dette er vel i utgangspunktet samme spillemaskinen som en ps2..

Er det noen av de andre produsentene som er på vei inn med en ny konsoll i nærmeste fremtid.. De fleste konsollene har vel vært på markedet en god stund nå, og ingen kan vel påstå at dem er "up to date" egentlig..

(Skjønner ikke hvorfor konsollprodusenter ikke satser mer på at folk kan oppgradere disse, slik du gjør med en pc. Ville jo åpnet ett helt nytt marked for dem.. :roll: )

En ting til, om jeg skal vente så er vel gamecube en bra "ventekonsoll" eller?.. Min forrige var en N64 og liker spillene til nintendo.. Synes dem skiller seg mest ut fra "vanlige" pc spill..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nintendo planlegger faktisk noe nytt. De vil ikke gå ut med mye informasjon, men bare at dette produktet vil bli vist på e3 2004. Det vil bli en kryssning av en konsoll og en hånholdt konsoll. Så det er bare å vente................

http://www.gamespot.com/gamecube/news/news_608346 9.html

Linken din fungerer ikke, men vi har skrev noen artikler om dette denne uken:

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3747

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3726

Lenke til kommentar

Sony, Microsoft og Nintendo? har vel sagt at det ikke kommer noe nytt før i 2005.

Nintendo skal komme med noe nytt, men når den blir tilgjengelig og hva det er, er ikke godt å si...

Siden GameCube er så billig er ikke den noen dum idè. Har den og XBOX sjøl. GC er vel den kanskje liker best, selv om den ikke lever helt opp til xbox grafikkmessig (gjelder de beste spille xbox). Er vel xom du sier, den som skiller seg mest ut fra pc spill....

Gå for GC! (Eller xbox hvis du vil ha mulitmediamaskin)

Lenke til kommentar

Xbox er skikkelig på vei opp. Du får Xbox-Limited Edition inkl. Halo og MidtownMadness 3 og 2 S-controllere på Elkjøp for 1599,- Sinnsykt billig. Dette er to virkelig solide titler!

Uansett er Xbox på vei opp og det produseres stadig spille som er verdt å få med seg. Jeg personlig ser frem til Halo2, Sudeki og Fable.

jeg hadde gått for Xbox om jeg skulle kjøpt ny konsoll nå.

Synes det er dumt å kjøpe Cube nå. Det skal ikke utvikles nye spill til konsollen. Slevfølgelig er det fin å kjøpe om det allerede er titler ute som du bare MÅ ha.

Jeg ville kjøpt dagens konsoller nå! Ikke vent på de nye. De blir sikkert stivt priset i begynnelsen. Like greitt å kjøpe litt etter lansering for å spare penger.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke bevist at phantom eksisterer og er et seriøst produkt enda?

Mange som tror at det hele er en stor gjennomført spøk. Ganske like www.bonsaikitten.com ..... Mange som blei klin gærne på den siden når den kom opp. Selvfølgelig viste det seg en god stund senere at det bare var noen studenter som hadde det morro.

Lenke til kommentar

Såklart er det X-Box eller Gamecube man skal kjøpe nå til dags. Chip Boxen, og vips, så har du den mest geniale mediaboksen du kan tenke deg. Spillene hiver du inn på harddisken, og starter via menyen.. og rebooter via kontrollen.

Arkaiske konsoller som PS2 holder man seg stort sett unna. PS3 skal selvfølgelig kjøpes når den tid kommer, men nu er det X-Box og GC som er tingen.

Lenke til kommentar
Såklart er det X-Box eller Gamecube man skal kjøpe nå til dags. Chip Boxen, og vips, så har du den mest geniale mediaboksen du kan tenke deg. Spillene hiver du inn på harddisken, og starter via menyen.. og rebooter via kontrollen.

Arkaiske konsoller som PS2 holder man seg stort sett unna. PS3 skal selvfølgelig kjøpes når den tid kommer, men nu er det X-Box og GC som er tingen.

Jau er helt enig! Men samtidig så bør du ta deg en tur innom diverse loppemarked/garasjesalg. Ingenting slår gode gamle NES, SNES og sega megadrive 16BIT!

Lenke til kommentar
Jau er helt enig! Men samtidig så bør du ta deg en tur innom diverse loppemarked/garasjesalg. Ingenting slår gode gamle NES, SNES og sega megadrive 16BIT!

NES, SNES, Game Boy / Color / Advance, C64, Neo Geo, Sega Megadrive / Master System, Playstation 1.. alle (pluss pluss) får du emulert på X-Box.

joa, sant det. Men jeg liker å ha selve maskinen foran meg og håndkontrollen i hånda. Får en skikkelig nostalgifølelse. "ahhh"... *mimre* :)

Lenke til kommentar

hvorfor i all verden holde seg unna PS2??? Det kommer da mye dødsbra spill framover, f. eks. gran turismo 4, mgs3, killzone, wcr 3 ++++ mye mer.

ekslusiv online støtte av spill fra EA(som muligens ikke blir lenger snart). PC versjonene har online støtte også cff.

harddisk er også på vei til oss ps2-eiere som lever i denne delen av jorden(endelig!).

xbox er sikkert best på modding men det er ikke alle som er så "avanserte"(altså folk som ikke er som oss) som gjør det.

Det jeg vil si er at dere må ikke undervurdere ps2's fremtid for mye. :-)

OFFTOPIC: Hvorfor i all verden er det avgift på xbox live!?

EDIT: Phantom er ikke noe annet enn bløff eller en stor liggende pc.

Endret av Duztey
Lenke til kommentar
Det som plager meg med mange av PS2 spilla er lagg, lagg og atter lagg.

hvis du har det inntrykket så har du ikke prøvd mange ps2 spill. de fleste spillene går egentlig ganske glatt, men f. eks. gta 3 og vice city så kan man oppleve litt lagg. men det plager meg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...