johan kristian Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Litt av Kristiansund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Her ville jeg minst ha halvert det kølsvarte feltet oppe som likevel ikke gir noe til bilde og slik fått senket betrakters blikk mer ned mot det som ER bildet. Et panoramaformat vil kle dette motivet svært godt. Scroll opp og sjekk selv. Ellers flott urbant bilde der lysene er mer dempet og bedre for øynene enn det vi ofte ser i nattbilder. Lysrefleksene i vann skal heller ikke være glemt. Roar Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Takk Roar. Hvorfor legger jeg ut et og annet foto her ? Jo for å plukke opp tips og lære noe. Du har helt rett ser jeg. :-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Veldig pen by, med lysene på. Du kan ta bort mye av himmelen i dette fine bildet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Fint kveldsbilde med god eksponering og fine refleksjoner. Uenig i Roar's himmelkutt. Himmelen er med på å sette dimensjonene på plass og er en uhyre viktig del av opplevelsen av landskap, også om den som her ikke har noen detaljer. Det som er bildet her, er helheten av det sorte formatet og (den fine) plasseringen av den belyste byen. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Takk. Litt forskjellige meninger her, tror vi møtes på halvveien. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg