Gå til innhold

Omlevering av vare kjøpt på tilbud


kaaasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1366 x 768 oppløsning er nok til og styre unna, men det er no vel en personlig preferanse. Har en jobb som krever at jeg skriver litt, og det er ganske stusselig og sjå på en skjerm med så lav oppløsning, man ønsker at man hadde litt mer plass på skjermen. Alt på skjermen virker så "zoomet" inn på en måte.

Lenke til kommentar

Takk for gode innspill. Jeg ringte Lefdal tilbake, men fikk bare kontakt med de sentralt. Han sa at så lenge jeg ikke var enig med PCen de ville tilby måtte jeg dra ned og snakke med dem selv. Dette blir tredje gangen jeg tar kjøreturen for å hente PC nå...

 

Om jeg ikke får en maskin jeg er fornøyd med er jeg redd dette er siste gang jeg kjøper et større elektronisk produkt i den kjeden igjen.

Lenke til kommentar

Jeg var nede og snakket med avdelingsleder nå. Han var mildt sagt lunken til å gi meg noe annet, og spurte om det var riktig at det var 4000 kroner jeg ga for PCen min, men til slutt gikk han med på å legge inn bestilling på den nevnte Lenovo-PCen. Jeg følte ikke for å spørre om 8Gb RAM, nettopp fordi han var så vanskelig å ha med å gjøre, og fordi jeg følte "dealen" kunne gå i vasken.

 

Han skulle også ringe HP direkte og forsøke å få tak i reservedeler til PCen Infocare ga opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk å be om lånepc hvis de absolutt skal bruke så lang tid :)

Jeg har hatt lånepc en stund, men den leverte jeg på fredag da jeg trodde jeg skulle hente ny PC. Lånepcen var splitter ny, men den var så treg at jeg ikke brukte den.

 

Men flott at du sier ifra :)

 

I dag er det forøvrig akkurat fire uker siden jeg leverte inn pcen min.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar
I dag er det forøvrig akkurat fire uker siden jeg leverte inn pcen min.

Og dette oppsummerer egentlig hvorfor jeg ikke går på butikker som Lefdal og kjøper slikt forbrukerskrot. Hadde det skjedd meg en dag ville det kommet en servicetekniker på døra dagen etter og fikset problemet der og da, uten diskusjon.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at du tolerer slik kundebehandling. Det er ikke snakk om en "deal", men hva du kan kreve av butikken.

 

Da jeg fikk en laptop fra elkjøp med feil på, greide ikke verkstedet å reparere. Butikken hadde heller ikke en annen laptop som var tilsvarende eller bedre i riktig størrelse. Da viste jeg til samme laptop hos en annen butikk, som var 3500kr dyrere, og de betalte ut kjøpsprisen min pluss differansen på 3500kr. Litt diskusjon, og jeg tok med utskrift av relevante saker om dekningskjøp til butikken, men det tok ikke mer enn 3 besøk.

Jeg hadde en neste like ille sak med komplett for noen år siden, og de var verre å ha med å gjøre.

Endret av Axefjord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...