Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hverdagslykke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Vakkert og romantisk , skarpt og kontrastrikt . Liker det. Kunne kanskje kuttet litt av busken til venstre. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Vakkert og romantisk , skarpt og kontrastrikt . Liker det. Kunne kanskje kuttet litt av busken til venstre. Mvh Alec Hei Alec! Ja, busken ble kanskje litt dominerende? Dette er bilde av meg og min mann. For vel ett år siden var han en feit sofagris, før han bestemte seg for å ta tak og begynne å leve igjen. Han slanket seg 55 kg på ett år og elsker å gå turer med meg nå,....springer riktignok fra meg i oppoverbakkene...men,men, det får jeg tåle! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Bakterieoverføringer på en fjelltopp midtstilt i svarthvit funker det. Nevner at et toppkutt som hadde fått kanten på furua til å gå ut som en diagonal på øvre ramme hadde også funka så jeg da jeg scrolla opp og dekket til. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Bakterieoverføringer på en fjelltopp midtstilt i svarthvit funker det. Nevner at et toppkutt som hadde fått kanten på furua til å gå ut som en diagonal på øvre ramme hadde også funka så jeg da jeg scrolla opp og dekket til. Roar Jeg skal prøve med et kutt og legger ut en v2 senere i dag. Takk for tips Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 romantikk som blomstrer i naturen, ja det må jo bare bli bra. skal det kuttes noe her så ville jeg nok kutte øverst ja Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 romantikk som blomstrer i naturen, ja det må jo bare bli bra. skal det kuttes noe her så ville jeg nok kutte øverst ja Takk så mye Knut! Jeg får prøve et kutt senere i dag. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sweet:-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Koselig bilde. Søtt og romatisk! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Sweet:-) Sukkersøtt hihi! Den beste moroa er den en lager sjøl.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Koselig bilde. Søtt og romatisk! Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kjempefint fortelling, og turreklame dessuten. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Kjempefint fortelling, og turreklame dessuten. Tusen takk Trond Olav! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Bakterieoverføringer på en fjelltopp midtstilt i svarthvit funker det. Nevner at et toppkutt som hadde fått kanten på furua til å gå ut som en diagonal på øvre ramme hadde også funka så jeg da jeg scrolla opp og dekket til. Roar Jeg skal prøve med et kutt og legger ut en v2 senere i dag. Takk for tips Jeg tror du kunne tatt med den "dotten" som blei hengende igjen oppunder ramma også.. Et det blir litt lite luft over veiviseren som jeg tipper det er gjør ikke så mye. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg