Gå til innhold

Syk video, blir deprimert

Sofianna

Anbefalte innlegg

Skaden er nok allerede gjort.

I Amerika nå så er hvite 5-åringer en minoritet i sitt eget land og ettervært som den aldrende hvite populasjonen dør ut vil dette skillet bli enda større.

I 2016! så vil hvite svenske gutter være en minoritet i Sverige og samme som i Amerika vil dette bare forværres over tid.

Og i løpet av 2050 så vil det ikke finnes et land i verden der hvite er en majoritet lenger.

Hehe, sitt eget land ja.. Hvorfor er hudfargen på mennesket det viktige? Er det ikke et godt verdigrunnlag/god kultur som er tingen å sikte etter? Er den forbeholdt blek hud?

Stråmann kommer du ingen vei med.

Hvilken stråmann? Det jeg påpekte var ironien som ligger i setningen jeg uthevet samt stilte spørsmål for å vite hva som er grunnlaget for frykten/bekymringen. Det er ganske langt fra en stråmann når jeg spør om redegjørelse for hva dere mener og tenker, en stråmann ville vært at jeg fremlegger falsk forklaring for hva dere tenker og mener for så og skyte den ned. Så prøv igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der er for mye fokus på jobb, at de skal være suksessfulle. mær fokus på kjerne familie. asså er det veldig stressende for familier i dag at begge foreldrene jobber 100%, man får jo aldri slappet av. vist du skal forsørge alene i dagens samfunn, er det vanskelig for en vanlig arbeider å støtte en kone og 2 unger med årslønn på 400.000.  

Noe i den dur tenker jeg.

Endret av Sofianna
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Israel er årsaken til dagens flyktningsituasjon i Syria er helt åpenbar. Det var de som med sine Neo-Con venner fikk drevet frem invasjonen av Irak 2003 og dermed alt det har ført til i ettertid. USA som nasjon hadde selvsagt ingen egeninteresse av en krig, det skjedde utelukkende for å tilfredsstille Israels nasjonale interesser, på samme måte som Israel også presset på for regime-change i Syria og Libya.

http://www.ihr.org/leaflets/iraqwar.shtml

Jau, men dette er ikke bare et sjakkspill for nasjonalisme, og egeninteresser Israel og andre måtte ha. Det er bare ên del av det, eller ên brikke om du vil. Det er et mye større spill enn som så, det er globalt. 

Det er hverken et spill eller globalt, men veldig enkelt. Les f.eks. referansene i linken, det er flere av dem, så er burde det være åpenbart for de fleste at utspringet og kjernen til konflikten og flyktningproblemene har sin opprinnelse i at Israel pusher bak i kulissene for å tegne sitt eget Midt-Østen kart fritt for all opposisjon, slik planen har vært siden 1948. For å vinne gehør, vil de iscenesette en kamp mellom europeere og flyktninger, som de selv altså har regissert.

Årsaken til at mange ikke innser realitetene som foregår, er som jeg nevnte tidligere, at altfor mange er jøde-tilbedere. De skjønner ikke at de har gått fem-på og latt seg lure av historiens største bløff

sZgKHgT.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sann Islam ser du først når Taliban og IS kommer til makten. I mellomtiden hører vi at Islam er fredens religion - Det er løgn og bedrag -   berettiget i religon!

Bruker bevisst ordene løgn og bedrag. Dokumentert her.

Kanskje noen får opp øynene og ser hva Israel kjemper mot - helt siden 1948!

Til det svarer jeg : All religion is a form of madness.

Lenke til kommentar

Det er hverken et spill eller globalt, men veldig enkelt. Les f.eks. referansene i linken, det er flere av dem, så er burde det være åpenbart for de fleste at utspringet og kjernen til konflikten og flyktningproblemene har sin opprinnelse i at Israel pusher bak i kulissene for å tegne sitt eget Midt-Østen kart fritt for all opposisjon, slik planen har vært siden 1948. For å vinne gehør, vil de iscenesette en kamp mellom europeere og flyktninger, som de selv altså har regissert.

Årsaken til at mange ikke innser realitetene som foregår, er som jeg nevnte tidligere, at altfor mange er jøde-tilbedere. De skjønner ikke at de har gått fem-på og latt seg lure av historiens største bløff

Ja bløff er det helt sikkert. For å vite mer om dagens jøder og deres krav på Israel, søk etter "THE KHAZARIAN EMPIRE". De som satt opp staten Israel var Rothschild familien, og de som eier det den dag i dag. De er også bak Zionismen i dag.

Det jeg mente med sjakkspill var at krefter som Rothschild, bruker splitt og hersk metoder for å splitte folkegrupper, og de tjener penger på det, MASSE penger. Oj jo, det er globalt, noe snart alle vil få se.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja bløff er det helt sikkert. For å vite mer om dagens jøder og deres krav på Israel, søk etter "THE KHAZARIAN EMPIRE". De som satt opp staten Israel var Rothschild familien, og de som eier det den dag i dag. De er også bak Zionismen i dag.

Det jeg mente med sjakkspill var at krefter som Rothschild, bruker splitt og hersk metoder for å splitte folkegrupper, og de tjener penger på det, MASSE penger. Oj jo, det er globalt, noe snart alle vil få se.

Hvordan mener du det kommer til å utspille seg?

Lenke til kommentar

der er for mye fokus på jobb, at de skal være suksessfulle. mær fokus på kjerne familie. asså er det veldig stressende for familier i dag at begge foreldrene jobber 100%, man får jo aldri slappet av. vist du skal forsørge alene i dagens samfunn, er det vanskelig for en vanlig arbeider å støtte en kone og 2 unger med årslønn på 400.000.  

Noe i den dur tenker jeg.

Husk at 50% av befolkningen er under middels!

En side ved det amerikanske samfunn som skremmer meg er at "tilfresstillende" er et nederlag! Vi må ikke komme dit.

At du bekymrer deg er et godt tegn. Du tar livet på alvor. 

Lenke til kommentar

du har helt rett, det er kulturen. Personlig synes jeg det er veldig kjekt å møte en innvandrer som snakker rent dialekt og har de samme kultur og verdier. Men igjen så går det en grense på hvor mangen vi bør ha, minimum 90% bør vær etniske Norske.

Mennesker har flyttet på seg fra sted til sted på denne planeten i tusenvis av år. Det å kalle Norge for vårt land er bare noe vi som har bodd her lenge nå har funnet opp. Det samme kan sies om hvilket som helst annet land og etnisitet. Mennesker tror mye er fakta og skrevet i stein, men sannheten er at vi mennesker har diktet opp alt, inkludert religion, men det er en annen diskusjon kanskje :p

Jeg skrev et svar til deg, vil gjerne høre va du har å si om det  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg skrev et svar til deg, vil gjerne høre va du har å si om det  :hmm:

Svar på hva? Altså jeg har ingen spåkule, men jeg vet at det går dårlig med verdensøkonomien, og flere experter sier en kollaps er uungåelig (men også planlagt). Situasjonen med USA - Russland - Kina er spent, og potensialet for en 3. verdenskrig er tilstede (den også er planlagt). Men ikke alt går etter planen som du sikkert har erfart selv i livet.

Prøv å ikke bekymre deg for mye. Frykt er ikke løsningen  :)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Når jeg snakker om Etnisk norsk så snakker jeg om gener, asså den grenen av indo europeiske rasen oss i norden har. det er ikke at jeg hater noe annen rase eller mener at våres rase er bedre. Kommer med en liten quote her nå.

"The wish to preserve one’s own identity and the identity of one’s nation requires no justification and no belief in racial or national superiority any more than the wish to have one’s own children, and to continue one’s own family through them, need be justified or rationalized by a belief that they are superior to the children of others."

— Senator Strom Thurmond, debating in the U.S. Senate, 17th September 1965

Dere er mer enn velkommen til å argumentere mot dette.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er etniske nordmenns gener ufrivillig truet av innvandring? Snakker vi om en voldtektsbølge over landet vårt?

Edit: Minner om 60-talls amerikansk rase-retorikk, noe som forøvrig er det det henvises til. Unaturlig? Påtvunget? Hva mener du egentlig?

@Sofianna

Endret av El-Ateisten
Lenke til kommentar

Galskap og dele mennesker opp i raser som om vi skulle ha vært bikkjer. Vi er for like til det og alt dette bygger på å mele sitt eget ego i håp om å overbevise seg selv og andre om at man er litt bedre. De letteste å rette skytset mot er jo de du kan se er annerledes, men faktum er at det er helt tilfeldig hvordan din potensielle "sjelefrend" ville ha sett ut på utsiden.

Miljø, oppvekst, kultur, velstand er derimot gyldige faktorer som kan forme ett menneske.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei folkens.

Jeg stumblet over en video fra en kjent kar som går under aliaset GEX, han setter klipp sammen som aldri blir vist i media, aldri før har jeg sett noe i denne skalaen før.

Jeg blir nesten deprimert nå, jeg er utrolig redd for mine barns fremtid. Hvordan takler dere dette med flerkultur å at det blir mer og mer innvandring?

Her er video jeg snakker om. 

https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

Ja, nå må politikerne virkelig få ut fingrene for å stoppe denne galskapen. Folk bør slutte å stemme på de etablerte partiene.

Lenke til kommentar

Ja, nå må politikerne virkelig få ut fingrene for å stoppe denne galskapen. Folk bør slutte å stemme på de etablerte partiene.

Er vel heller oss som må få ut fingrene. Det er massenes likegyldighet og uvitenhet som har latt korrupte politikere skape den galskapen. Systemet er nok ufixelig slik det er i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...