Nikkor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Sikkert tatt opp før dette men...(og at dette sikkert ligger i prisguiden) Sett det har vært mye feil med mobiler i det siste... Så lurer på: Merke: Type: Hvor godt er du fornøyd? Positive ting... Negative.... Blir det samme merke neste gang... Eller bytter du? Min akkurat nå: Nokia 3510i Postiv: Billig,ok spill som følger med,gode menyer. Nega: Dårlig Skjerm,lite plass til sms(minne). Neste gang: Nokia 6600 eller Sony Ericsson T610. Endret 15. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Får begynne jeg da: Merke: Nokia Type: 3650 Hvor godt er du fornøyd? Meget fornøyd! Positive ting: Symbian operativsystem gjør det mulig å installere massevis av programmer. Har også veldig bra kamera, som blir veldig bra på den gode skjermen! Negative: Dette er de største negative sidene synes jeg: Lite minne (ikke lagringsplass, men minne som i RAM). -vanlig tasteoppsett er kanskje å foretrekke. -En liten smule tregt å starte programmer (dette inkluderer kamera, meny og "meldinger" som er programmer som må startes) men ellers er navigering lynkjapt. Neste gang: Har lyst på N6600, men tror ikke jeg gidder å sløse så mye penger på en mobil. Kan jo mekke en bra PC til den prisen... Tror jeg venter og ser om det kommer noen andre spennende symbian series60 i det neste halvåret som er bedre enn 6600 og SX1. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Merke: Sony Ericsson Type: T610 Fornøyd: Meget godt fornøyd Positivt: LITEN, teknisk avansert og stilig. Gode menyer, veldig god fargeskjerm, liker e-post og bluetooth-funksjonen. Litt artig med kamera, men det er alt. Masse ekstra stæsh på www.myt610.net Negativt: Seinere enn Nokia å skrive SMS på. Vanskelig å se skjermen i direkte sollys (ikke noe prob nå, men i sommer var det litt verre) Litt dårlig dekning. Neste gang: Samme for meg hvilket merke det er, bare telefonen er bra. Må ha gode menyer og den må være relativt liten. Dette utelukker jo så og si alt som blir produsert nå av avanserte telefoner, spesielt fra Nokia. Får vente en generasjon eller to før jeg kjøper ny. Er såpass godt fornøyd nå allikevel. Skulle jeg hatt ny NÅ, hadde det blitt Nokia 1100. Dritfet! Endret 15. november 2003 av Crazysteps Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Merke: Nokia Type: 6600 Hvor godt er du fornøyd? Veeeldig fornøyd! Positivt: Som GeeZuZz sa, Symbian OS, Series 60 som i det hele tatt vil si at du får omtrent hva det skal være av programmer/spill/stash inn på den. God lagringsplass og minne. Bra kamera, nyyydelig skjerm (min hadde ingen døde pixler), synes størrelsen på selve telefonen ikke var så avskrekkende heller, ikke i forhold til alle funksjonene. Bra tasteoppsett/taster. Rask på SMS, enkel å bruke ellers. Negativt: Prisen... Er litt usikker i etterkant på om den egentlig var verdt det, er tross alt ikke alle funksjonene jeg har like stor bruk for. Men kjøpt er nå kjøpt, skal nok overleve. Joysticken er en smule hard. Går greit å navigere i menyene, verre å spille med, på grensen til håpløst. Kan av og til virke litt treg i oppstart av programmer, men ikke verre enn at jeg ikke er plaget av det. Kunne også nevnt ikke mp3spiller/ kun mono lyd, men det er ikke et problem for meg, ettersom jeg allerede bruker en vanlig mp3spiller, var ikke det som var kriteriet mitt for valg av mobil... Neste gang: Godt mulig det blir Nokia også neste gang, men har en følelse av at det kan bli en god stund til... Har gått endel i Nokiaer på meg de siste årene, men ser heller ikke bort i fra at jeg neste gang velger noe helt annet... hvem vet? Akkurat nå storfornøyd med min 6600! Endret 15. november 2003 av ZprMario Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 merke siemens type m55 fornøyd ja, absolutt positivt den ganske liten og lett, ligger godt i hånden. Den er billig og man får mye for pengene, den har de viktigste nyttefunksjonene som: planlegger, alarm, stoppeklokke, nedteller. Det er også greit at man kan kjøpe ekstra spill til den gjennom java, noe jeg har bennyttet meg av ganske ofte *grin* negativt den er treg på å åpne java programmer, det kan ta 40 sek. å åpne et spill, ringe tastene er ganske små og litt "spisse" Ikke IR port :grine: neste gang Skal garantert ha meg en annen siemens, de fleste andre merkene er det mye mer feil på, uten om samsung, men de er ganske dyre pluss at jeg ikke liker klapp telefoner. Lurer litt på siemens ST55i, men jeg har ikke bestemt meg helt, det kommer jo nye telefoner hele tiden *grin* Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: SonyEricsson Type: P800 Fornøyd: uten tvil Positivt: har absolutt alt jeg trenger pluss mer til. Godt batteri. Kalender så god at den faktisk går an å bruke kjapt og effektivt. Email som også er enkel å bruke. MMS det samme. Ogg-spiller *grin* Flightmode. Negativt: hmm, ingenting som jeg merker i hverdagen Neste gang: ingen anelse. Har en følelse av at jeg kommer til å holde ut med denne telefonen i et par år. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: SE Type: P800 Hvor godt er du fornøyd? Ganske fornøyd, ja. Positive ting: mp3/ogg-spiller, ebook-/enews-leser, gamle Lucasarts adventure-spill-emulator, Game Boy/C64/Sega-emulator, .wav som ringelyd, stor og fin touchscreen, enkel å navigere seg rundt i. Håndskrift-gjenkjenning. Adresseboken og kalenderen er helt genialt bra. Negative: Minnekort er dyrere enn mmc, kameraet er dårligere enn 3650/6600/7650. Blir det samme merke neste gang? Si det.. er ikke særlig lojal til produsentene. Det skal uansett en del til før jeg selger p800'en og kjøper noe nytt.. da snakker vi 1.3mpixel kamera, 65k fargeskjerm (og gjerne større), slankere utforming, (helst) et billigere minnekort-format, kraftigere prosessor og mer minne.. og en haug med 3rd party programutviklere. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Merke : Ericsson Type : R520m Fornøyd : Ja den er genial. Positivt Den rett størrelse , E-posr , GPRS , Bluetoot batterikapasiteten er uslåelig (26 timer tale med mitt batteri). Har lite spill og fjas som polyfjortiske ringetoner. God kontakt liste , topp kalender med full Outlook sync . Negativt Mangler adressefelt i kontaktlisten og muligheter for og åpne vedlegg på E-mail . Skulle hatt minnekort med feks 64mb minne. Neste gang Blir en som har full Outlook sync og like bra batteri + mulighet for og åpne vedlegg på mail . Citrix programmvare og mp3 spiller med feks 512mb minne. (Tror ikke den er laget enda) Endret 15. november 2003 av MyWar Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 telefon: nokia 3510i er ikke så veldig fornøyd me den. skulle vært med minne bedre skjerm osv. vis jeg skulle hatt ny telfon, ville jeg hatt 6600 eller t610. kjempe telfoner.! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: Nokia Modell: 7250 Fornøyd: Tja... Positivt: Stilig design, liten og lett, har mye funksjoner (selv om noe er litt tvilsomt) Negativt: Ikke bluetooth, ganske dårlig kamera, skjermen er sånn passe, og etter hvert begynner den knirkete styretingen å streike avogtil... Det kommer masse støv på skjermen så fort man tar av dekselet første gang... Neste telefon: LG P5 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: Sony Ericsson Type: P800 Fornøyd: Definitivt Positivt: Det er etter min mening den mest komplette PDA-telefonen på markedet, den trykkfølsome skjermen er meget funksjonibel, du får det meste av programmer til den. Bruker ikke mye spill på den, men spiller litt Lucas Arts adventure spill, genialt! Avspilling av MP3/OGG, god støtte for SMS/EMS, MMS, E-post (både POP3 og IMAP), gode synkroniseringsmuligheter mot PC Negativt: Ingen, kansje prisen på MemoryStick DUO er litt høy Neste gang: Sony Ericsson P900 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Merke: Nookia Modell: 6600 Hvor godt er du fornøyd? Kjæmpe happy! stilig, super og en god telefon! Positive ting: God skjerm, symbian, bra kamera, god kalender, mulighetene (synkronisering, symbian ol.) bluetooth,ir, pop3, wap, Opera, gprs, bra taster, god joystick (faktisk), ikke stor (til symbian å være, se bare på 3650/p800/7650 ol.), god på sms/mms/ems/email, menyen.... kommer ikke på mere i farten Negative: hmm... er det noe som er negativt må det være at * og # tastene gjerne kunne ha vært litt større ihjørnene (ikke så avrundet), SAVNER RADIO :grine: og prisen Blir det samme merke neste gang eller bytter du: får vente og se; hadde sx1 eller p900 vært ute nå så er jeg ikke så sikker at jeg skulle ha kjøpt 6600 (men er fornøyd med 6600), det er bare bagateller som får meg å vurdere de; sx1 har kanskje et vidunderlig eller forferdelig tastatur (skal teste det ) Neste telefon: litt tidlig enda... tror ikke jeg skifter med det første (med mindre telefonen blir fukka) men skulle jeg ha tatt noe som kanskje kommer i nærmeste fremtid som frister meg så er det nok Samsung d700 (symbian series 60 den og men er RÅSTILIG og liten) eller Motorola V700 (MPx200) også denne er liten men ikke fullt så stilig, men den har ikke symbian men Microsoft smartphone 2002... og masse funskjonalitet Endret 15. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: Siemens Modell: S55 Hvor godt er du fornøyd: Med en gang den kom toppers, nå middels. Positive ting: Bra batterikapasitet, har det meste (blåtann, infrarød o.l.), liten, god lyd kvalitet, ordentlig mms som jeg kommer på i farta. Negative: Lite display, kun 256 farger, ikke intergrert kamera og lite minne (950 ca kb). Blir det samme merke neste gang eller bytter du: Ja er trofast til siemens. Byttet fra Nokia til Siemens, har ikke angret. SX1 ser lovende ut. Neste telefon: Litt tidlig ennå. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: Nokia Type: 6600 Hvor godt er du fornøyd? Meget godt fornøyd Positive ting... Symbian OS, Series 60, bra med minne alle slags funksjoner Negative.... Minnekort under batteri, ikke så bra kapasitet på batteri, ellers ikke så mye negativt Blir det samme merke neste gang... Eller bytter du? Blir nok den nye LG, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Merke: Nokia Modell: 6600 Hvor godt fornøyd: Veldig fornøyd, hvis vi ser bortifra den ene døde pikselen som jeg får fikset neste uke! Positivt: Symbian OS 65 536 farger Kamera Video-kamera (Dårlig framerate, though) Bluetooth Opera (nettleser) Nokså liten til å være Symbian telefon MMS Mulighet for themes 24 kanaler Mulighet for avspilling av WAV og MP3 SMS WAP GPRS HSCSD Dyr (for da er det ikke mange som har den) Ringe med (W00t) Negativt: Øhhm. Den ene døde pikselen, er vel det eneste... Neste telefon: Har ikke en gang tenkt på det! Skal ha min mobil leeeenge... Lenke til kommentar
guom Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 merke siemenstype m55 fornøyd ja, absolutt positivt den ganske liten og lett, ligger godt i hånden. Den er billig og man får mye for pengene, den har de viktigste nyttefunksjonene som: planlegger, alarm, stoppeklokke, nedteller. Det er også greit at man kan kjøpe ekstra spill til den gjennom java, noe jeg har bennyttet meg av ganske ofte *grin* negativt den er treg på å åpne java programmer, det kan ta 40 sek. å åpne et spill, ringe tastene er ganske små og litt "spisse" Ikke IR port :grine: neste gang Skal garantert ha meg en annen siemens, de fleste andre merkene er det mye mer feil på, uten om samsung, men de er ganske dyre pluss at jeg ikke liker klapp telefoner. Lurer litt på siemens ST55i, men jeg har ikke bestemt meg helt, det kommer jo nye telefoner hele tiden *grin* I tilegg positivt: Gratis wallpapers og ringetoner kan lastes ned fra nettet, i tillegg kan mobilen oppgraderes via datakabel (den medfølger ikke og må kjøpes). neste gang: alt annet enn Nokia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå