kapteinspade Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Tips til noen bra spill jeg burde prøve ut. Samme hva slags sjanger. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 ^ Kan legge til Starcraft 2, Overwatch om du klarer å få tilgang til betaen, The Binding of Isaac(alle utgavene), Dark Souls serien osv.. Kan komme med flere forslag om du legger til litt mer om hva du liker/er ute etter.. MMO? RTS? MOBA? Singeplayer rpg? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Spørst veldig hva du liker Om du har lyst på en god historie kan jeg jo anbefale Mass Effect triologienSelv spiller jeg endel CS:GO som er velig kompetativ og skillbasert Rocket League er jo et veldig gøy spill som kom nå i sommer, spesielt om du har venner å spille med Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvis du har lyst til å utforske hva spill kan være og bruke knotten litt, så kan du sjekke ut signaturen min for massevis av spill i alle mulige sjangere. GOG.com har salg akkurat nå hvor du kan finne mange av dem. Hvis ikke er det bare å sjekke ut en av Gamers mange 9/10 og 10/10-anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå