theajos Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hei! Vet ikke helt hva jeg har klart å gjøre, men jeg har låst hele nettverket mitt på routeren. Jeg skulle gjøre det privat og endre ip-adressen, men da jeg oppdaterte fikk jeg beskjed på pcen om å taste inn brukerlegitimasjon under nettverksgodkjenning og på mobilen får jeg beskjed om å taste inn identitet, anonym identitet og passord under PEAP. Noen tips? Har prøvd å resete routeren, men tror ikke reset knappen funker... ((((( Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Må holde resettknappen inne lenge (20 sek +/-) for resetting. Kommer du inn på ruteren fra PC tilkoblet med kabel? Hvis mer problemer er vel det mest fornuftig å kjøpe en ny bedre ruter. Airlink AL7954 er vel en temmelig gammel og utdatert sak... 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Har holdt resetknappen inne kjempe lenge, funker ikke allikevel. Får per nå kun nett ved å koble direkte til modemet. Ja, skal kjøpe meg ny router. Noen tips til en son er bra (og billig)? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Billig og bra henger svært ofte sammen. https://prisguiden.no/produkt/asus-rt-ac66u-166101 Ville startet med noe slikt. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Takk for svar. Kjøpte meg en ny router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå