MPCME Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Hei! Er usikker på om jeg poster i rett forum nå, men jeg prøver iallefall. Har en Xperia z3. Den hadde knust skjerm, så jeg byttet skjermen til den billigste jeg fant på ebay, slik at jeg fikk hentet ut alt jeg hadde på den. Det fulgte ikke med lim til skjermen, så både skjermen og bakdekslet ikke sitter ordentlig fast. Hvor mye kan jeg få solgt den for tror dere? Lurte i samme slengen på hva jeg kan få for en Samsung Galaxy s6 64gb kjøpt i august hvor alt funker? Takker for svar Endret 10. november 2015 av gangangan Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Samsung S6: Xperian er nok ikke verdt så mye mtp du har tuklet med den. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Solgte en 4 uker gammel S6 edge med viewcover, som ny. Ingen riper og skjermfilmer. 5300 og da tok det en uke. Forvent rundt 5000 Ser nå at du ikke har Edge. Da snakker vi vel 4000 Endret 5. desember 2015 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå