Slivikli97 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Oppkjøring nermer seg, og jeg har fått tilbud om å kjøpe en Honda accord 2.0 1992 modell. Den ser fin ut, og har ikke noe serlig med rust. Denne er kun kjørt 110 000 km (ca. 50 000 siste 8 år). Har vært lite på service da det har vært lite behov for dette. Har selvsagt regelmessig hatt oljeskift og enklere ting, er dette et bra kjøp? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 den er 23 år gammel.. ikke mulig å definere noe bra kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Til 10 000 er det mulig et bra kjøp, til 70 000 er det ikke et bra kjøp. Alt er relativt og vi kjenner ikke så mye til den egentlige tilstanden eller prisen. Lenke til kommentar
Slivikli97 Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Den er fra en bekjent, og blir for en billig penge. Vet dere om noen spesielle feil på disse, eller eventuelle typiske slitedeler? Blir altså første bilen, og vet lite om slikt Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Kan dukke opp hva som helst på en gammel bil, spesielt en som ikke pleier å få service så ofte. Slitne dempere, foringer, fjærer, fastrusta bremser bak, mer rust enn det ser ut som, vannlekkasjer, morkne belger/gummideler i motorrom, rustne bremserør, bremseslanger som holder på å sprekke, eksos som det er rustet hull i, elektronikk som svikter, dårlig batteri. Du gambler nesten uansett hva du kjøper når det er 10 000 kr-klassen og den alderen. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hadde en slik selv som første bil, 91 mod, 2,2LX. God og stabil bil, jeg hadde ikke noe problemer dette var i 2003. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har hatt en slik selv. Hadde ikke et eneste feilslag når jeg hadde den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå