Zechez ^^ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hei, har planer om å kjøpe meg en billig sportsbil (0-80k) men problemet er at jeg ikke kan noe om bil. Noen som har noen forslag? Jeg liker biler som har utsende som feks Audi TT ikke biler som feks Ford Probe Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Høres ut som dårlig ide å kjøpe en billig og gammel/utslitt sportsbil (typisk i den prisklassen) når du ikke kan noe om bil. Delene er fort dyre og ting på stadig fikses på. Skal du levere bilen på verksted annenhver måned så blir det fort mye penger. 1 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Mazda Mx5? Ikke mye motor , men mye kjøreegenskaper , og solid. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Jeg hadde mye moro da jeg hadde en Smart Brabus Xclusive. Ikke mange av dem til salgs(jeg hentet min i sør-tyskland), men er en: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67218664&searchclickthrough=true Den har tilogmed rundetidtaker i kjørecomputeren Endret 17. november 2015 av toth Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Mazda Mx5? Ikke mye motor , men mye kjøreegenskaper , og solid. Støtter den. Sannsynligvis noe av det morsomste man kan finne innenfor kategorien "billig sportsbil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå