Eksamen#2015 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Heisann! Jeg har havnet i en litt kinkig situasjon. Jeg har glemt at i morgen skal jeg ha en konteeksamen - og har derfor ikke fokusert noe på dette faget i det hele tatt. Fra har jeg en C, som jeg egentlig kan leve med. Spørsmålet er hva som skjer om jeg ikke møter opp - da jeg ikke tror at 4-6 timer nå kan gjøre at jeg får en bedre karakter. Skolen er NHH, og slik jeg tolk eksamensforskriften så er det beste forsøk som gjelder. Dette vil i mitt være at av "C" og "ikke møtt" så blir C stående som gjeldende karakter. Er dette korrekt? http://www.nhh.no/no/studentsider/forskrifter/forskrift-om-eksamen-ved-nhh-(fulltidsstudiene).aspxSe § 12. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Ja, dette er vanlig praksis på de fleste høyere norske universitet/høgskoler. Beste forsøk teller, og hvis du ikke møter opp teller det bare som et forsøk Endret 10. november 2015 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå