Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Den blå bilen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Great photo! Best regards Bekir. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Noe grommere denne her ja...i forhold til den blå jeg viser frem nå Bluringen oppe og nede fremhever bilen på en fin måte. Kanskje litt uheldig med bluringen på frontruta ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Great photo! Best regards Bekir. Thank you very much Bekir! Noe grommere denne her ja...i forhold til den blå jeg viser frem nå Bluringen oppe og nede fremhever bilen på en fin måte. Kanskje litt uheldig med bluringen på frontruta ? Mvh. Rolf Ja det var litt uheldig med buringen på frontruta. Jeg drev og prøvde ut en effekt i kamera som heter miniatyr, der er det et horisontalt felt midt på skjermen som er klart, resten er blury. Det ble klønete å få plassert det klare feltet på rett sted. Kjempesøt bil, må ha vært helt nyvaska! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Typisk Helene-vri på dette bildet. Selv om bluringa (eller fokus) ikke satt helt der det kanskje burde var det allikevel severdig. Komposisjonen var jo veldig fin, så vidt jeg kan bedømme. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Typisk Helene-vri på dette bildet. Selv om bluringa (eller fokus) ikke satt helt der det kanskje burde var det allikevel severdig. Komposisjonen var jo veldig fin, så vidt jeg kan bedømme. mvh Fredrik Hmm!? Hva er en Helene-vri skal tro? Tusen takk for koselig kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Flott komponert bilde med fine farger og fint lys . Liker dette ! Har også denne blur effekten i kameraet og en annen i billedredigeringsprogrammet til Windows 8 . Det er bare synd at det er så begrenset kontroll man har over effekten. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Flott komponert bilde med fine farger og fint lys . Liker dette ! Har også denne blur effekten i kameraet og en annen i billedredigeringsprogrammet til Windows 8 . Det er bare synd at det er så begrenset kontroll man har over effekten. Mvh Alec Tusen takk Alec! Ja man har ikke noe spillerom på denne effekten. Jeg har den i Snapseed programmet også tror jeg, men har ikke prøvd den noe særlig. Jeg har liksom ikke funnet helt et motiv jeg syns passer. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Joda, bilen er vel bank og fin den. Ikke akkurat så spennende som vi etter hvert forventer fra din hånd. Et kutt oppe for å fjærne klædden oppe i høyre hjørne er kanskje en ide' hvis du ikke har plassert'n akkurat der for å gjøre bildet mer spennende??? Hvorfor ikke gå nærmere og se etter de små ting Close up. Sikker på at du vil finne mye rart rundt omkring i byen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 Joda, bilen er vel bank og fin den. Ikke akkurat så spennende som vi etter hvert forventer fra din hånd. Et kutt oppe for å fjærne klædden oppe i høyre hjørne er kanskje en ide' hvis du ikke har plassert'n akkurat der for å gjøre bildet mer spennende??? Hvorfor ikke gå nærmere og se etter de små ting Close up. Sikker på at du vil finne mye rart rundt omkring i byen. Roar Hahah Klædden oppe i høyre hjørne er jo et tre! Fjerner ikke trær frivillig vet du! Det er ikke så lett å komme i skikkelig fotomudus når en bare går rundt i byen sånn uten mål og mening. Burde kanskje gitt meg sjøl et prosjekt. som for eksempel i dag skal du fotografere "håndtak og rekkverk". Bruker du å gi deg selv sånne oppgaver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg