Gå til innhold

Den blå bilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Great photo! Best regards :)

Bekir.

Thank you very much Bekir! :)

Noe grommere denne her ja...i forhold til den blå jeg viser frem nå :)

Bluringen oppe og nede fremhever bilen på en fin måte.

Kanskje litt uheldig med bluringen på frontruta ?

Mvh. Rolf

Ja det var litt uheldig med buringen på frontruta. Jeg drev og prøvde ut en effekt i kamera som heter miniatyr, der er det et horisontalt felt midt på skjermen som er klart, resten er blury. Det ble klønete å få plassert det klare feltet på rett sted.:)

Kjempesøt bil, må ha vært helt nyvaska!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert bilde med fine farger og fint lys .

Liker dette !

Har også denne blur effekten i kameraet og en annen i billedredigeringsprogrammet til Windows 8 . Det er bare synd at det er så begrenset kontroll man har over effekten.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott komponert bilde med fine farger og fint lys .

Liker dette !

Har også denne blur effekten i kameraet og en annen i billedredigeringsprogrammet til Windows 8 . Det er bare synd at det er så begrenset kontroll man har over effekten.

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! :)

Ja man har ikke noe spillerom på denne effekten.

Jeg har den i Snapseed programmet også tror jeg, men har ikke prøvd den noe særlig. Jeg har liksom ikke funnet helt et motiv jeg syns passer. :)

Lenke til kommentar

Joda, bilen er vel bank og fin den.

Ikke akkurat så spennende som vi etter hvert forventer fra din hånd. Et kutt oppe for å fjærne klædden oppe i høyre hjørne er kanskje en ide' hvis du ikke har plassert'n akkurat der for å gjøre bildet mer spennende???

Hvorfor ikke gå nærmere og se etter de små ting Close up. Sikker på at du vil finne mye rart rundt omkring i byen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, bilen er vel bank og fin den.

Ikke akkurat så spennende som vi etter hvert forventer fra din hånd. Et kutt oppe for å fjærne klædden oppe i høyre hjørne er kanskje en ide' hvis du ikke har plassert'n akkurat der for å gjøre bildet mer spennende???

Hvorfor ikke gå nærmere og se etter de små ting Close up. Sikker på at du vil finne mye rart rundt omkring i byen.

Roar

Hahah :lol: Klædden oppe i høyre hjørne er jo et tre!  Fjerner ikke trær frivillig vet du! ;)

Det er ikke så lett å komme i skikkelig fotomudus når en bare går rundt i byen sånn uten mål og mening.  Burde kanskje gitt meg sjøl et prosjekt. som for eksempel i dag skal du fotografere "håndtak og rekkverk".  Bruker du å gi deg selv sånne oppgaver? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...