Whuups Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kort og greit spm. Kjøpte Ixus 400 i dag og det følgte kun med dansk bruksanvisning. Det var heller ingen ting på engelsk. Er dette riktig? Eller har butikken jeg har kjøpt kameraet i solgt meg en "dansk" version? ( Ikke at det er så ille.. Kunne vært værre.. finsk f.eks.. hehe :-) ) p.s. Ja det er kjøpt i en norsk butikk. Nærmere bestemt på Vinterbro storsenter rett utenfor Oslo. Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Tror det er rimelig normalt for Canon's brukermodeller, ja. Husker jeg testa ixus noen år siden, og fikk engelske og danske manualer. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Selger samme modell for en butikk i Tønsberg. Følger med dansk der også, ja. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kun dansk bruksanvisning ja. Det er dansk bruksanvisning i den nordiske utgaven av Canon's kamera. Tror det er likt i hele norden. Norsk finnes ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå