Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Tunellhøst i Botanisk have 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fine tuneller. Mine favoritter i dag blir V3 og v6....og V4 Jeg har aldri vært i Botanisk have, den må visst settes på lista den også, ser veldig flott ut! Når er det finest å dra dit? På seinsommeren? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fin og fargerik serie fra Botanisk have. Det pleier å bli en tur dit i løpet av sommeren, men av en eller annen grunn, ikke i år. Finner ingen favoritt, synes de ble severdige alle sammen, hver på sitt vis, men jeg må få lov til å spørre dem Hr. Kneppen, de som vanligvis er så pirkete og nøye.......hvor var de når de redigerte V2 ? Oppe i høyre hjørne er det ett flatt grått felt som bare suger ufortjent oppmerksomhet. Why Kneppen...Why ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Fine tuneller. Mine favoritter i dag blir V3 og v6....og V4 Jeg har aldri vært i Botanisk have, den må visst settes på lista den også, ser veldig flott ut! Når er det finest å dra dit? På seinsommeren? Det kommer vel litt an på hva du er ute etter. Blomstringen er jo best på sommeren. Fruktblomstringen om våren er jo også noe for seg og ikke minst høsten, men da er det jo ikke så mye blomster igjen. Men er du først der bør du jo også få med deg både Geologisk og Zologisk museum. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Fin og fargerik serie fra Botanisk have. Det pleier å bli en tur dit i løpet av sommeren, men av en eller annen grunn, ikke i år. Finner ingen favoritt, synes de ble severdige alle sammen, hver på sitt vis, men jeg må få lov til å spørre dem Hr. Kneppen, de som vanligvis er så pirkete og nøye.......hvor var de når de redigerte V2 ? Oppe i høyre hjørne er det ett flatt grått felt som bare suger ufortjent oppmerksomhet. Why Kneppen...Why ? Mvh. Rolf Jeg tror faktisk jeg var hjemme da jeg redigerte det. Fant ingen god løsning der. Kunne jo fylt ut med fargerike blader, men det ville ikke blitt riktig det heller. Noen ganger blir'e som det blir. Knall blå himmel ville brutt like mye med resten som den svært svakt blå som nå. Problemet var jo allerede løst på de to neste tunellbildene for da befant jeg meg inni. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fine høstbilder dette! V6 var jo et lekkert foto + tunnellbildene V3 og V5. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fargesprakende flott over hele linja ... men skal jeg velge ett, må det bli v6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Flott og fargerik tunellserie , v3 ,v4 . v5 og v6 blir mine favoritter. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg