Gå til innhold

Tunellhøst i Botanisk have 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin og fargerik serie fra Botanisk have. Det pleier å bli en tur dit i løpet av sommeren, men av en eller annen grunn, ikke i år.

Finner ingen favoritt, synes de ble severdige alle sammen, hver på sitt vis, men jeg må få lov til å spørre dem Hr. Kneppen, de som vanligvis er så pirkete og nøye.......hvor var de når de redigerte V2 ? Oppe i høyre hjørne er det ett flatt grått felt som bare suger ufortjent oppmerksomhet. Why Kneppen...Why ?

Mvh. Rolf :)

Lenke til kommentar

Fine tuneller. Mine favoritter i dag blir V3 og v6....og V4 :D

Jeg har aldri vært i Botanisk have, den må visst settes på lista den også, ser veldig flott ut! Når er det finest å dra dit? På seinsommeren?

Det kommer vel litt an på hva du er ute etter.

Blomstringen er jo best på sommeren. Fruktblomstringen om våren er jo også noe for seg og ikke minst høsten, men da er det jo ikke så mye blomster igjen.

Men er du først der bør du jo også få med deg både Geologisk og Zologisk museum.

Roar

Lenke til kommentar

Fin og fargerik serie fra Botanisk have. Det pleier å bli en tur dit i løpet av sommeren, men av en eller annen grunn, ikke i år.

Finner ingen favoritt, synes de ble severdige alle sammen, hver på sitt vis, men jeg må få lov til å spørre dem Hr. Kneppen, de som vanligvis er så pirkete og nøye.......hvor var de når de redigerte V2 ? Oppe i høyre hjørne er det ett flatt grått felt som bare suger ufortjent oppmerksomhet. Why Kneppen...Why ?

Mvh. Rolf :)

Jeg tror faktisk jeg var hjemme da jeg redigerte det. Fant ingen god løsning der.

Kunne jo fylt ut med fargerike blader, men det ville ikke blitt riktig det heller. Noen ganger blir'e som det blir. Knall blå himmel ville brutt like mye med resten som den svært svakt blå som nå.

Problemet var jo allerede løst på de to neste tunellbildene for da befant jeg meg inni.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...