Kiiips Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hei. Jeg ser etter fruit of the loom singletter i Norge hvor stoffet er "rifla." Fargen bør helst være svart. Med "rifla" så mener jeg at stoffet ikke er helt "glatt" Takk for svar Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 http://bfy.tw/2iOo -.-" Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Ingen?.. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Du har jo fått svar? Du må lære deg å søke før du spør, ellers blir forumet overfylt av tråder som denne; som er unødvendige. Jeg fant det du lette etter, etter 7-8min research, men deler ikke - du må lære deg å søke Lykke til! Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Du har jo fått svar? Du må lære deg å søke før du spør, ellers blir forumet overfylt av tråder som denne; som er unødvendige. Jeg fant det du lette etter, etter 7-8min research, men deler ikke - du må lære deg å søke Lykke til! Jeg har søkt og jeg fant ikke noe. Det finnes mange type singletter fra fruit of the loom i Norge, men ikke akkurat den spesielle typen som jeg ser etter. Det er du som går rundt å leker moderator her og finner på fiktive regler. En hvilken som helst person har lov til å spørre om ting. Derfor er det heller du som bør lære deg noe. Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Du har jo fått svar? Du må lære deg å søke før du spør, ellers blir forumet overfylt av tråder som denne; som er unødvendige. Jeg fant det du lette etter, etter 7-8min research, men deler ikke - du må lære deg å søke Lykke til! Jeg har søkt og jeg fant ikke noe. Det finnes mange type singletter fra fruit of the loom i Norge, men ikke akkurat den spesielle typen som jeg ser etter. Det er du som går rundt å leker moderator her og finner på fiktive regler. En hvilken som helst person har lov til å spørre om ting. Derfor er det heller du som bør lære deg noe. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå