Mr. Spaceworld Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Siden jeg flyttet i januar tidligere i år har jeg sett en rumensk tauebil stå parkert diverse plasser i gata. Den ser absolutt ikke sikker ut på norske veier. Veldig gammel med masse drit i og på bilen. Ser ut som en dødsfelle. Den har bekymret meg så jeg tenkte kanskje det er noen mulighet for å melde fra til Tollen f.eks? Bare lyst å få den av veien. Noen her som har peiling på bruk av utenlandsk bil i Norge og eventuelt hva og hvor man kan melde fra? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ring politiet, det er de som har ansvaret. Lenke til kommentar
Prøve.no Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Når det gjelder bruk at utenlandsk bil i Norge, så er dette i utgangspunktet greit, men med noen begrensninger. Den må selvsagt være i forsvarlig og forskriftsmessig stand. Den kan heller ikke brukes av en norsk person, og den kan ikke brukes i mer enn ett år av en utenlands person bosatt i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå