King123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Hei. Om det er noen godhjertede her som kunne ha gjort meg en liten tjeneste? Noen her inne som kunne tenkt seg og lagd en simpel men litt tøff Avatar for meg?Ikke noe som tar for lang tid for dere og lage, snakk om en enkel logo dere som en kunne eventuelt ha lagd for meg om en av dere har har tid?Skal ha teksten "king123" en kul skrift og ett kult/tøft design. Trenger ikke være noe som tar mye av deres tid!!!Om noen her kunne tenkt seg det, så hadde jeg satt veldig pris på det! helst sendt logoen på pm, men det er helt opptil dere. Endret 9. november 2015 av King123 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Endret 10. november 2015 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Dobbelpost Endret 10. november 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
King123 Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Untitled.png Wow tusen hjertelig takk! Takk til dere begge to !!! Da har jeg 2 jeg kan få brukt. mine to første avatar bilder noensinne på ett forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå