ethomassen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Kyr på beite Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hei Elisabeth! Her ble det litt mye av åssiden på andre siden av dalen synes jeg. Et kraftig toppkutt kunne rettet på det. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Den overeksponerte åsen trekker veldig mye oppmerksomhet bort fra bonderomantikken her som vel egentlig er bildet. Ikke lett å gjøre noe med for en bakgrunn som befinner seg et stykke unna forgrunnen som her vil ofte fremstår disig og blast. Jeg ville delt bildet i to like store deler og beholdt den nederste i panoramaformat. Kanskje kunne kyra også fått ørlite mer kontrast. Roar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Den overeksponerte åsen trekker veldig mye oppmerksomhet bort fra bonderomantikken her som vel egentlig er bildet. Ikke lett å gjøre noe med for en bakgrunn som befinner seg et stykke unna forgrunnen som her vil ofte fremstår disig og blast. Jeg ville delt bildet i to like store deler og beholdt den nederste i panoramaformat. Kanskje kunne kyra også fått ørlite mer kontrast. Roar Takk for fint råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg