instagib Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har en bil som har stått i garasjen halvannet år. En BMW 318 eller noe i den duren, ca 1996-1998. Gått ca 150-160 tusen. Det lyser noen lamper og det virker som håndbrekket er ødelagt siden når jeg prøver å rygge så får jeg bare jokka den fram og tilbake. Har ingen kontakter som kan skru bil. Hvordan kan jeg kvitte meg med den og få mest mulig penger igjen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Først må du uansett kartlegge hva som er galt, ellers får du ikke noe. Etter det sammenligner du med like biler på finn og ser hva den er verdt i store trekk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Auksjoner den bort på Finn, og la kjøper ta ansvaret for å finne ut hva som er galt. Med mindre du har lyst til å flippe bilen selv så er det bare å selge den med alle kortene på bordet. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Bor du nærme Bergen kan jeg sikkert kjøpe den for vrakpant Ellers er det noen firmaer som pleier å hente biler for "vrakpant", men da får du toppen en tusenlapp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå