Eriksendrul Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg har spilt noen timer Fallout 4 og jeg kjører det på ultra quality. Det er veldig bra optimalisert. Dataen min som dere ser under er ikke superduper men ganske god, og det lagger ikke under massive action eller i cutscenes. Virker som om utgiver virkelig har gjort en god jobb. Jeg gidder ikke og fortelle om spillet i seg selv for det kan dere finne ut av via youtube,steam etc. Men jeg ville bare si ifra at spillet kjører meget bra, det er absolutt et magisk spill. et kunstverk ! hadde jeg vist på forhånd hvor bra det er kunne jeg betalt opp mot 1000 kroner for det. så bra syntes jeg det er. Dette er hva jeg kjører fallout 4 på nå Processor : Intel Core i5 3570K @ 3400 MHz (max : 6300) Physical Memory : 8192 MB (2 x 4096 DDR3-SDRAM ) Video Card : NVIDIA GeForce GTX 970 Hard Disk : Samsung SSD 840 EVO 250GB ATA Device (250GB) Monitor Type : Asus ROG PG278Q - 27 inches Operating System : Windows 7 Ultimate x64 Og ja jeg har brukt VPN for og få tilgang tidlig. Endret 9. november 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551986 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Er ikke videre imponert av grafikken dog, er de samme klassiske Bethesda glitchene ute og går. edit: Storkoser meg fortsatt selvsagt. Endret 9. november 2015 av Sampson Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Er ikke videre imponert av grafikken dog, er de samme klassiske Bethesda glitchene ute og går. edit: Storkoser meg fortsatt selvsagt. har ikke merka noen glitcher ? Nå vet jeg ikke om så mange fra før av eller hvordan jeg ser de uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå