Gå til innhold

"I could not see your service on *** on port (1332)"


Lami

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sliter litt med å få åpnet en port. Har en ASUS RT-AC66U ruter og Windows PC.

 

Dette har jeg prøvd:

 

  1. asus.png
  2. Skrudd av og på routeren etter åpnet port.
  3. Lagt til porten i Windows brannmur slik at den ikke blokkeres der. Har og skrudd av brannmuren og alt annet av antivirusprogramvare.
  4. Skrudd av og på PCen
  5. Har og prøvd andre portsjekk-sider, fortsatt lukket.

Det har jeg prøvd. Jeg fatter ikke hva som er problemet. Jeg har brukt denne porten før (mnder siden) og nå er den plutselig stengt.

 

Håper noen kan hjelpe

 

Takk!

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags annet utstyr har du fra leverandør?

Svært mange leverandører har egne routermodem (dvs. at du da har 2 routere, og må portforwarde begge). Ofte er da det enkleste å sette routermodemet i bridge-modus.

Mener det er et modem til fiberet som står nede, som går derfra til routeren. Men hvordan kommer jeg inn på den?

 

 

PC har statisk IP ja. Programmet kjøres når jeg tester for port.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å finne noe på hjemmesidene deres om hva, slags utstyr de leverer, bortsett fra at de leverer en "hjemmesentral".  Tipper denne har routerfunksjonalitet og at du dermed har "router på router", og da hjelper det som sagt ikke å sette opp portviderekobling på denne.

 

Kontakt Bofiber og hør om de kan sette hjemmesentralen i bridge-modus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...