Rahl Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Håper dette er rett forum. Min 120 gb intel ssd har begynt å bli i det minste laget, så har sett meg ut en 500 gb samsung ssd som erstatter. Har søkt litt på forskjellige løsninger for å fått klonet disken, og funnet en del forskjellige programmer. Men, det jeg lurer på er, kan jeg opprette en systemavbildning fra "Kontrollpanel\System og sikkerhet\Sikkerhetskopiering og gjenoppretting" på enten min 2 tb hdd eller en ekstern disk, og når dette er gjort, plugge inn den nye disken, og gjennopprette på den? Eller må jeg først opprette en Windows install på en usb, ta ut den gamle 120 gb disken, installere windows på den nye 500 gb disken, så gjennopprette systemavbildningen? Jeg regner med det er løsning 2, men vil bare være sikker, eller høre om det er en bedre måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Løsning 1, 'Systemavbilding' fungerer bra. Ellers leverer Samsung et gratis program som kloner direkte. Det fungerer også utmerket. http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/minisite/SSD/global/html/whitepaper/whitepaper11.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå