Gjest member-296438 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I C U Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg forstår ikke hvordan du får til å ta bilder av folk på denne måten, jeg synes det er flaut. Men du er vel en sjarmerende mann som smiler deg ut av det.. Velkomponert bilde, utsnittet er bra til tross for much going on.. God øyekontakt med din sprudlende modell.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 ICU som tittel sier ikke meg noe. Men et typisk Pentaxen gatebilde er det jo. Skulle jeg komme med noen kosmetiske korrigeringer etter å ha sett litt på dette så blir det å ta en beskjæring rett over den lyse linja på stolpe nr. to sett fra høyre mot venstre. Da blir du kvitt det urolige i høyre hjørnet samtidig som du får opptil flere elementer og linjer som går i diagonal fra venstre kortside til nedre langside og gir god spenning i komposisjonen. Scroll ned, dekk til og ta en titt. Det mørke feltet oppe i venstre hjørne trekker lett oppmerksomhet og bør smake klonern - ingen beskjæring der. Take it og leave it. Det er jo bare skærve forslag. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Takker de trofaste:-) @Helene, så er det nok en treningssak, og et smil hjelper. Sjarmen er det ikke opp til meg og bedømme..... @Kneppen, I C U = I see you, altså et språkforkortelse som jeg har lært av kidsa. Ellers synes jeg det er veldig nyttig med dine innspill. Still learning after all this years... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg