Gå til innhold

Misfornøyd med PC


Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte en ASUS pc typ 10k i juni-juli området. PC-en har blitt sendt på reperasjon en gang tidligere pga noe hardware problemer. I dag fikk jeg samme feilmelding, der PC-en ikke ville fungere. Klarte å fikse dette denne gangen ved å tilfeldig ta ut batteriet og inn igjen. Kommer mest sannsynlig til å motta samme problemet igjen i nærmeste framtiden. Er totalt misfornøyd. Kjøpte PC-en fra Multicom. Angreretten er jo for lengst utgått, men er det noen annen sjanse for å få refundert pengene eller noen som helst måte?

 

Mvh

Samaritanen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis batteri ut/inn fikser problemet er det usikkert at problemet skyldes en HW feil. Det kan godt hende at du har fått korrupte OS filer eller lignende og da er det litt dumt å bruke tid på vareretur o.l bare for det. Viktig å vite hva som er feil før man gjør noe så pass drastisk (og generelt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...