Samaritanen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hei! Kjøpte en ASUS pc typ 10k i juni-juli området. PC-en har blitt sendt på reperasjon en gang tidligere pga noe hardware problemer. I dag fikk jeg samme feilmelding, der PC-en ikke ville fungere. Klarte å fikse dette denne gangen ved å tilfeldig ta ut batteriet og inn igjen. Kommer mest sannsynlig til å motta samme problemet igjen i nærmeste framtiden. Er totalt misfornøyd. Kjøpte PC-en fra Multicom. Angreretten er jo for lengst utgått, men er det noen annen sjanse for å få refundert pengene eller noen som helst måte? Mvh Samaritanen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Du har garanti og reklamasjon. Snakk med Multicom så ordner det seg sikkert, jeg har bare positive erfaringer med dem Pass på å være formell og hyggelig i kommunikasjonen. Det kan jo hende du bare har vært meget uheldig to ganger. Lenke til kommentar
vk Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvis batteri ut/inn fikser problemet er det usikkert at problemet skyldes en HW feil. Det kan godt hende at du har fått korrupte OS filer eller lignende og da er det litt dumt å bruke tid på vareretur o.l bare for det. Viktig å vite hva som er feil før man gjør noe så pass drastisk (og generelt). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå