Knut S Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 den blågrønne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flott kar dette. Meget godt tatt Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Flott kar dette. Meget godt tatt Mvh Torbjørn Tusen Takk. Det var koselig å høre Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Nice shot!! Thank you Bekir. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ser nesten ut som leggene mine dette jo.... Så litt morsk ut! Veldig godt tatt bilde dette Knut! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Ser nesten ut som leggene mine dette jo.... Så litt morsk ut! Veldig godt tatt bilde dette Knut! Ja nå må du bare legge frem legga til fotografering. ?? Tusen takk for kommentar ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ja, denne løp hvertfall ikke fra deg. Antagelig er den naturlig slik selv om fargegale meg nok ville økt fargemettingen. Kanskje er den blind for vi ser jo bare det hvite ut av aua på'n. Lys, skarphet og detaljer er det hvertfall ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg