Ohny Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei... Jeg tror kanskje dette spm har kommet opp her før, men allikevel spør jeg dere som er mobil experte hvilken av de to best, og kan dere beskrive grundig? fordeler, ulemper osv... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 6600 er mye bedre funksjons messig enn e700, spørsmålet er om du trenger alle funksjonene den har, hvis ikke gå for e700, den har de viktigste funksjonene og den er utrolig lekker *grin* Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 og 6600 er en smartphone som bruker symbian os. det vil si at du kan laste ned mange programmer, alt fra mp3 spillere til ordbøker. E700 er liten og stilig, har ikke så mange funksjoner, men vis du ikke ternger symbian, eller heller vil ha en litt mindre telefon, så kjøp e700. stod over det samme valget jeg,, men ente opp på 6600, den er veldig bra, og den er ikke så stor. litt større en "vanlige mobiler", men eller s helt grei.. venter bare på at jeg skal få den nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå