Arodem Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Microsoft lover at flere spill er på vei.Her er Xbox 360-spillene som blir bakoverkompatible på Xbox One denne uken Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Sykt mange fra Xbox Live Arcade, må jeg si. Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Vet noen om det er boost i FPS på disse gamle spilla på Xbox One?? Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det beste med dette er at nå presses vel Sony til å følge etter på samme trend, og gjøre PS3-spill tilgjengelige på den ene eller andre måten? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det beste med dette er at nå presses vel Sony til å følge etter på samme trend, og gjøre PS3-spill tilgjengelige på den ene eller andre måten? Salgstallene til sony er vel såpass gode når det kommer til PS4 at de ikke for øyeblikket har nødt til å respondere så fryktelig på dette. Er vel og en ganske kjent sak at det ikke er noen enkel sak å klare å emulere cell arkitekturen som de brukte på PS3, vertfall med maskinvaren som sitter i PS4. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Men de kunne jo begynt å gitt ut over PSN på den ene eller andre måten, og få betalt utviklerne til å rekompilere kode, selv om det nok ikke er rett fram å få utført det heller. Kjenner til at PS3 har Cell-arkitektur, ja. Men, nød får naken kjerring til å spinne eller hva det nå heter, det gamle ordtaket. Endret 9. november 2015 av G Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Æsj. Ikke Horizon, FarCry3 eller Trials. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ingen Dead Rising? Skuffa :/ Får håpe de oppdaterer dette fort. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 No red dead redemption? :/ Lenke til kommentar
Behram Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 No red dead redemption? :/ Dette og Lost Odyssey er den eneste grunnen til at jeg fortsatt har en X360 i hus. Vurderer faktisk å investere i et Xbein hvis de får støtte for disse. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Salgstallene til sony er vel såpass gode når det kommer til PS4 at de ikke for øyeblikket har nødt til å respondere så fryktelig på dette. Er vel og en ganske kjent sak at det ikke er noen enkel sak å klare å emulere cell arkitekturen som de brukte på PS3, vertfall med maskinvaren som sitter i PS4. Cell'en er helt rå på matriseoperasjoner, men problemet er at det meste av prosesseringkraften ikke har branching, så datakraften blir brukt på en spesiell måte i forhold til å ikke ha majoriteten av koden branchbar etter kondisjoner. Man kan kompilere kode eller programmere på en litt spesiell måte hvor man ruller ut branching i et fastløype løp hvor man kan hente ut resultatene etter den løypa, og det er en smule uvant for noen som programmerer branchbar CPU. Shaderene i GPU har faktisk branchingmuligheter, så ironisk nok kan man bruke grafikkchipen som en slags CPU. PS4 burde vel teknisk sett kunne klare å fikse emulering av PS3 hvis man lager en effektiv motor for man har jo har jo bl.a. 8 GB til å jobbe med 512 MB, men det er jo også litt ironisk å rulle tilbake spesialdesignet ikkebranch-kode beregnet på matriseoperasjoner tilbake til til en avansert CPU som brancher, men grafikkchipen kan vel løse deler av dette aller best og mest effektivt uten at dette går ut til skjerm. Jeg er positiv til at det kan la seg løse om de går inn for det, men jeg er ikke helt nede på alt nitty-gritty for å kunne være noen garantist. Lenke til kommentar
theIndiekid Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Kult at de gjør det uansett. Tror de tok lærdom av lanseringen. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Men de kunne jo begynt å gitt ut over PSN på den ene eller andre måten, og få betalt utviklerne til å rekompilere kode, selv om det nok ikke er rett fram å få utført det heller. Kjenner til at PS3 har Cell-arkitektur, ja. Men, nød får naken kjerring til å spinne eller hva det nå heter, det gamle ordtaket. Syns det er bedre at di gir ut nokre få men gode PS3-spill på nytt med 1080/60 framfor at man må spille forrige gen spill utan noko form for boost på PS4. Enda betre om bugs og anna rusk er fjerna i tillegg. Man får dårlige vaner av å spille på PC merker eg. Slitsomt å ta til takke med dårligare enn 1080/60 på eldre spill. Lenke til kommentar
frode85 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Stem gjerne fram denne klassikeren: https://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibility/suggestions/8377647-midnight-club-la Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Noen som vet når det kommer et slipp til? Svært interessert i Skyrim.. Eller Oblivion, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Piggen555 Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Noe som ikke er nevnt med et eneste ord er at man heretter med Xbox Gull får både de gratis Xbox One spillene og Xbox 360 spillene, det blir 2 mer gratis spill i måneden Endret 12. november 2015 av Piggen555 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ingen av de jeg spiller. Da blir det ikke noe Xbox One på meg med det første. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Syns det er merkelig at Fable 2 blir kompatible men at ikke Fable 3 er det? Men ja dette frister meg ikke til å kjøpe xbone. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Nesten som jeg vurderer å kjøpe Xbone bare for å kunne kjøpe Banjo Kazooie serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå