Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min mann liker å bli kalt ''Daddy'' når vi ha sex

Anbefalte innlegg

Hei dere  :)

Jeg er 26 og mannen min er 35. Han liker å bli kald ''daddy'' når vi ha sex. Den ene delen av meg sier at det er greit, men den andre delen av meg sier at det er kleint/teit, for jeg vil jo ikke ha sex med pappa :confused:  :hmm: ... Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mange damer og menn som tenner på det. Hvis du (og han) liker det, hvorfor ikke bare gjøre det? En del av deg liker det jo tydeligvis, men hvis du autoatisk forbinder det med "pappa" så skjønner jeg at det blir ubehagelig.

Men kjipt å hoppe over alt som føles småkleint i begynnelsen. Bedre å heller utfordre seg selv og tørre å utforske litt.

Anonymous poster hash: 00815...5ae
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke likt det noe særlig, hverken om hun skulle kalle meg daddy/pappa, eller jeg henne mama/mor. Men er man glad i hverandre så gir man gjerne litt ekstra til den personen, så ja. Kan jo snakke om det og bli enig om det sånn at dere har "runder" hvor dere bruker daddy og andre ganger hvor dere dropper det.

Lenke til kommentar

Bare å sette på "Daddy cool" med Boney M i bakgrunnen, og mye er gjort :)

Selv om den amerikanske slangen daddy kan bety andre ting, er det vanskelig å skulle si det mange ganger uten å tenke på at det også kan bety pappa.

Du kan spørre pent om å få bruke mer norske versjoner, siden du antageligvis ikke er amerikansk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...