Chizel22 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har så lyst å skrive et innlegg om en sak som jeg syns er veldig viktig, men jeg må nå ut til folk. jeg vil at folk skal lese det og faktisk tenke over det jeg skal skrive om! men jeg vil holde meg anonym. er det noen steder jeg kan skrive noe sånn innlegg som vil bli sett, lest og delt, som jeg kan være anonym på? takk for svar. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Du har jo ulike leserinlegg rundt omkring i store aviser. Aftenposten har f.eks noe som heter "Si-D". (Si det) Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg har så lyst å skrive et innlegg om en sak som jeg syns er veldig viktig, men jeg må nå ut til folk. jeg vil at folk skal lese det og faktisk tenke over det jeg skal skrive om! men jeg vil holde meg anonym. er det noen steder jeg kan skrive noe sånn innlegg som vil bli sett, lest og delt, som jeg kan være anonym på? takk for svar. Tja, du kan jo prøve på diskusjon.no Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg har så lyst å skrive et innlegg om en sak som jeg syns er veldig viktig, men jeg må nå ut til folk. jeg vil at folk skal lese det og faktisk tenke over det jeg skal skrive om! men jeg vil holde meg anonym. er det noen steder jeg kan skrive noe sånn innlegg som vil bli sett, lest og delt, som jeg kan være anonym på? takk for svar.En sjelden gang publiserer NRK anonyme ytringer, men det skal i så fall være spesielle forhold som ligger bak ønsket om anonymitet. Det skal også være et tema de ønsker å belyse. Endret 9. november 2015 av Zlatzman Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Litt lavere terskel finner du på Dagsavisens nye meninger. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Litt lavere terskel finner du på Dagsavisens nye meninger. Her må man vel registrere seg med fullt navn? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Litt lavere terskel finner du på Dagsavisens nye meninger. Her må man vel registrere seg med fullt navn? Jeg vil tro det ikke er noe problem å registrere seg med annet navn og annen epostadresse, men har ikke testa det selv. Uansett er det jo stort sett sånn at redaksjonen vil ha navnet ditt, selv om du skriver under et pseudonym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå