Gå til innhold

skrive noe viktig.

Chizel22

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å skrive et innlegg om en sak som jeg syns er veldig viktig, men jeg må nå ut til folk. jeg vil at folk skal lese det og faktisk tenke over det jeg skal skrive om! men jeg vil holde meg anonym. er det noen steder jeg kan skrive noe sånn innlegg som vil bli sett, lest og delt, som jeg kan være anonym på? takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har så lyst å skrive et innlegg om en sak som jeg syns er veldig viktig, men jeg må nå ut til folk. jeg vil at folk skal lese det og faktisk tenke over det jeg skal skrive om! men jeg vil holde meg anonym. er det noen steder jeg kan skrive noe sånn innlegg som vil bli sett, lest og delt, som jeg kan være anonym på? takk for svar.

Tja, du kan jo prøve på diskusjon.no :)

Lenke til kommentar

En sjelden gang publiserer NRK anonyme ytringer, men det skal i så fall være spesielle forhold som ligger bak ønsket om anonymitet. Det skal også være et tema de ønsker å belyse. Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...