skyhawk Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ikke kjøp den!!!! Jeg kjøpte Nokia 3200, og de første bildene jeg tok ble helt grønne. Noen dager seinere dro jeg for å bytte den, og det første bildet jeg tok med den ble grønt (igjen). Kameraet på Nokia 3200 virker ikke som det skal eller det er noe feil med telefonen. Nokia får bare se å trekke den tilbake .. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 de på dintelefon.net hadde ingen problemer med telefonen, så det var kanskje de som solgte den til deg som har vært uheldig å fått inn noen defekte. Jeg får min på tirsdag eller onsdag, så jeg skal sjekke etter. Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Tok du bilder i motlys? Det er ikke uvanlig at slike kameraer sliter med å takle det. Desverre så kan du ikke fikse det i selve telefonen, men hvis du overfører bildene til en PC, så kan du jo bruke Photoshop e.l. og fikse bildene der. Endret 15. november 2003 av Rayden Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 nei jeg har tatt nærmere 100 bilder med det som har blitt grønne, og prøve i butikken også. har ikke tatt i motlys. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Det må jo være tidenes konklusjon: At alle Nokia 3200 tar grønne bilder pga en feil på skyhawk sin telefon. Du tror vel ikke at det er normalt at Nokia 3200 kun tar grønne bilder? Endret 15. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) nei, men jeg bytta den og fikk akuratt det samme problemet med kameraet på den telefonen også. Endret 19. november 2003 av skyhawk Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 jeg kan godt forstå hans frustrasjon og reaksjon(rim). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kameraet på min nokia 3200 fungerer perfekt, og jeg er meget fornøyd med telefonen. Skikkelig mye for pengene. Kan anbefale den på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå