Gå til innhold

Anklager AMD bulldozer for prosessor-lureri

LMH1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo egentlig greit med et slikt søksmål, men da tenker jeg strengt tatt ikke pga at de opplyser feil angående kjernene. Det et slik søksmål kan "tvinge frem" er en bedre måte å opplyse om ytelse, slik det er i dag så er mange av spesifikasjonene villedende, som saksøker er inne på.  Edit; Eller som kommentarene under artikkelen sier, man er nødt til å sjekke benchmarks for å få et reèlt bilde av ytelsen.

Tror AMD taper, men jeg håper virkelig ikke de må betale uvirkelige summer til en misfornøyd kunde som prøver å utnytte det rare amerikanske rettssystemet.

Takk for at du delte denne LMH1, tviler på at jeg hadde oppdaget denne saken hvis du ikke hadde gjort det. Blir spennende å se resultatet av rettssaken og "videre konsekvenser" :)

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hvordan tror dere det blir i norge? Er det vanskelig å få gjennom en slik sak i norge?

Problemet med intel\AMD er det har hovedkontor i USA så man må vel ta saksmålet der.

Burde vi som kjøper produktet ha mere kjenskap til det vi kjøper?

Man viste muligens på den tiden at AMD bulldozer ikke var like bra som ivybride og sandybridge.

Så da kommer spørsmålet om AMD burde gitt bedre informasjon.

Hva mener dere forskjellene på hypertrading og AMD sine kjerner?

Siden eksperter har lenge vist skal man ha flere kjerner må vi gå for intel sokkel 1366 eller sokkel 2011.

Siden det kan være spørsmål som ikke er så lett å vite, om det norske folk og andre burde ha kjennskap til eller ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...