southhome Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Lurer på om en Apple skjerm kan brukes til PC med en adapter? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ja det er fullt mulig, bruker selv en 20" Apple skjerm med adapter (som jeg selv har laget). Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ok, men kanman få kjøpt en slik adapter eller må man lage sin egent? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Takker for svar. Kjøpte adapter på Clas Ohlson til kr. 29,- , skal prøve senere i dag. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Takker for svar. Kjøpte adapter på Clas Ohlson til kr. 29,- , skal prøve senere i dag. Har de på ClasOhlson altså, hmm jeg fant ikke det der jeg. Må sjekke igjen..... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Har de på ClasOhlson altså, hmm jeg fant ikke det der jeg. Må sjekke igjen..... Kjøpte det i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå