Torhild Jansen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 "Dromedille" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hadde ikke dette vært en plastbåt så hadde jeg vel trodd den lå til trutning for å bli tett. Husker vi gjorde det med robåter av tre ute ved Øyern da jeg var guttunge. Men fin å bruke i fronten av bildet denne. Ett eller annet forteller meg at steinen nede til høyre er et uromoment. Derfor går tanken til en beskjæring på oversiden av steinen og heller ha med litt mer himmel da det føles litt trangt over fjelltoppen. Men når det er sagt (skrevet) så er det noe oppe i venstre hjørnet som forteller meg at det også kan bli et uromoment hvis det legges til mer oppe. Nå har jeg nevnt det jeg ser og tenker så får det bli opp til Author om her skal gjøres noen forandringer. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Hadde ikke dette vært en plastbåt så hadde jeg vel trodd den lå til trutning for å bli tett. Husker vi gjorde det med robåter av tre ute ved Øyern da jeg var guttunge. Men fin å bruke i fronten av bildet denne. Ett eller annet forteller meg at steinen nede til høyre er et uromoment. Derfor går tanken til en beskjæring på oversiden av steinen og heller ha med litt mer himmel da det føles litt trangt over fjelltoppen. Men når det er sagt (skrevet) så er det noe oppe i venstre hjørnet som forteller meg at det også kan bli et uromoment hvis det legges til mer oppe. Nå har jeg nevnt det jeg ser og tenker så får det bli opp til Author om her skal gjøres noen forandringer. Roar Tusen takk for dine betraktninger, alltid nyttige tips å prøve ut Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 På tide å finne fram ausekaret kanskje? Tenkte også som Roar med et bånnkutt sånn som du har gjort i V2. Synes den ble best 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 På tide å finne fram ausekaret kanskje? Tenkte også som Roar med et bånnkutt sånn som du har gjort i V2. Synes den ble best Ja v2 ble best - så det var et godt råd fra Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Et par flotte bilder dette hvor jeg synes V2 er det beste. Her er det fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Et par flotte bilder dette hvor jeg synes V2 er det beste. Her er det fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Takker Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Syns dette ble ett herlig bilde. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Syns dette ble ett herlig bilde. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg