Gå til innhold

Henger seg under WinXP innstallasjon

germ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Page fault in nonpaged area,

Da er det mest sannsynlig L2 cache i cpu som kødder og eller minne, sjekk microsoft knowledge base

http://www.microsoft.com/technet/treeview/...md_stp_ccgm.asp

"If you added new hardware recently, remove and replace the hardware to determine if it is causing or contributing to the problem. Run diagnostics software supplied by the hardware manufacturer to determine if the component has failed."

Lenke til kommentar

Vel.. Det endte på 107 feil etter ca 2 timers testing.

Har bytta minnesokkel og begynt testingen igjen.. Noen som har noen andre ideer?

Windows XP med Servicepack 2 og Windows 2000Pro med Servicepack 4 er på vei!

Endret av germ
Lenke til kommentar
Cd-en er fin. Holder på å ordne winxp sp2 cd. Kanskje dette vil hjelpe. Tror ikke det er noe galt med kjøleren. Tempen er fin den. Men takk alle sammen enda en gang! Skal teste memtest! Takk

Win XP SP2 kommer vel ikke før til sommeren, så det skal vel godt gjøres å skaffe den nå.

Har du prøvd å sette ned RAM-timings og så teste minnet?

Lenke til kommentar

tester nå i det andre sporet. Har "bare" funnet 6 feil etter 30mins. Merkelig?!

Skal sette ned timinen. Men det er jo 3200 minne som går på 266 eller 200 nå (gjør det ikke) 400fsb...

Endret av germ
Lenke til kommentar
Siden jeg har samma hk, kan jeg ikke hive denne disken inn i min, innstallere windows der for siden å hive den tilbake igjen i denne maskinen?[/b]

Ingen som vet dette?! :shrug:

Er sikkert verdt et forsøk iallfall. Men det ser jo ut som om maskina er ustabil uansett.

Har du gitt CPU og minne nok spenning? Prøv å gi litt ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...