LMH1 Skrevet 9. november 2015 Rapporter Del Skrevet 9. november 2015 Hei, har noen hatt problemet med windows 10 build 10586 der explorer.exe har hengt seg opp, så man kun får svart skjerm under pålogging? Virker ut som det tar lang tid før man får startet windows 10 etter installasjon. Hadde først svensk preview fra de første windows 10 testene. Så må enten vurdere å nedgradere til windows 10 final eller prøve å installere tech preview på nytt. http://www.askvg.com/new-update-build-of-windows-10-technical-preview-now-available-for-download/ Ser ut som dette er nyeste man kan laste ned, ellers må man først installere windows 10, bli med i insider programmet også laste ned på nytt. Nå er det bare 4 dager siden den kom. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. november 2015 Rapporter Del Skrevet 14. november 2015 Du laster ned den offisielle ISO av den ferdige build 10586 fra Microsoft. Så aktiverer du Windows Insider via Updates i Settings-appen. Du kan også prøve en "reset" av din eksisterende Windows 10 installasjon. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 14. november 2015 Rapporter Del Skrevet 14. november 2015 Insider-Builds er jo Betaversjoner av Windows, som fortsatt er under testing. Jeg kjører samme builden, og hadde samme problemet. Det jeg gjorde var at jeg nedgraderte til Windows 10 final, også oppgraderte jeg igjen til denne builden. Dette hjalp for meg, og da hjelper det sikkert for deg og 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Måtte reinstallere windows 10 release og laste ned preview build på nytt. Syns det var litt rart at selv i går finner man ikke windows 10 versjon 1511, 10586 som nedlasting? Man må laste den ned manuelt. Endret 16. november 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 16. november 2015 Rapporter Del Skrevet 16. november 2015 Måtte reinstallere windows 10 release og laste ned preview build på nytt. Syns det var litt rart at selv i går finner man ikke windows 10 versjon 1511, 10586 som nedlasting? Man må laste den ned manuelt. Ja, den er littmerkelig, men Microsoft har noen merkelige systemer på nedlastingsserverene sine. Jeg skulle laste ned et program, som låg på Microsoft Download Center, Jeg måtte Google det opp fro å finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå