Gå til innhold

Billigste Norske Webshop...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg bestiller produkter som ligger på under 200,- og slipper moms/toll.

 

Alle produktene kommer i separate pakker, slik at jeg slipper moms/toll, og jeg har fri frakt.

 

Pluss, at jeg sparer kanskje omtrent 4-500 kroner. Eer det ingenting negative med å bestille fra utlandet? :wow:

Lenke til kommentar

Play er helt fantastisk.

 

Jeg fikk av en aller annen merkelig grunn ikke en film jeg hadde bestilt derfra. Så jeg sendte dem en e-post og sa ifra og tror du jaggu ikke de sendte en med en gang da. Og noen dager etter kom samme filmen en gang til.

 

Sikkert posten som hadde rota bort den 1. i en krok :)

Endret av Amriden
Lenke til kommentar
Play er helt fantastisk.

 

Jeg fikk av en aller annen merkelig grunn ikke en film jeg hadde bestilt derfra. Så jeg sendte dem en e-post og sa ifra og tror du jaggu ikke de sendte en med en gang da. Og noen dager etter kom samme filmen en gang til.

 

Sikkert posten som hadde rota bort den 1. i en krok :)

Positivt:

 

- Bra service

- Billig

- Har det meste

- Gratis frakt

 

Negativt:

- Må betale med visa

 

 

Ok, tror jeg bestiller fra Play jeg da. De pakker automatisk pakkene slik at de blir under 200 kr?

 

Hva med Reloaded, som kost 200,24 norske? Må jeg betale moms/toll på den?

Lenke til kommentar
Men hva med moms og liknende?

Så lenge hver artikkel beløper seg på under 200 kr går det fint. Dersom du f. eks. kjøper 2 cd'er til 150 kr stk, vil de sende disse i to pakker for å unngå at man kommer over 200-kr grensen og må betale moms :) (dette gjelder play.com).

Sikker på dette?

 

Sender de i 5 forskjellige pakker om hvert produkt koster ca. 150, eller 120, el.?

Lenke til kommentar

De skal dele opp ja. Men når jeg bestiller så bestiller jeg 1 og 1 bare for å være sikker.

 

IKKE GÅ FOR UTENLANDSKE WEBSHOPER

www.freerecordshop.no <- veldig billige dvder..

 

Og det skal man ikke fordi?

Kan du begrunne det. Du er jo ikke så veldig saklig at det gjør noe.

 

De fleste ligger rundt 200 kr eller over + frakt.

Og noen billige seff.

 

Alt det samme på play. Og til tider spesialtilbud som knuser de fleste norske dvdbutikker + Gratis frakt.

Sier seg selv hva som er smartest.

 

Men siden du tydelighvis ikke har forsøkt play må du teste før du sier masse dumt om det ubegrunnet.

Ikke vent at folk vil ta deg veldig seriøst da.

 

Bare søk på forumet her også på: PLAY

Finner ikke de dårligste erfaringene akkurat.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

har har fyllt opp handlekurven med 10 dvder, og alle kommer separat. helt knall. jeg anbefaler play.com på det sterkeste, beste dvd og cd webshop jeg har vært borti.

 

pug: hvorfor er det negativt at du må betale med visa? synes det er helt greit jeg, skulle ønske jeg kunne gjøre det alle andre steder også, postoppkrav og drit er noe tull.

Lenke til kommentar
har har fyllt opp handlekurven med 10 dvder, og alle kommer separat. helt knall. jeg anbefaler play.com på det sterkeste, beste dvd og cd webshop jeg har vært borti.

 

pug: hvorfor er det negativt at du må betale med visa? synes det er helt greit jeg, skulle ønske jeg kunne gjøre det alle andre steder også, postoppkrav og drit er noe tull.

Problemet er at jeg ikke har visa... Er under 18. Mamma & Pappa "liker ikke" å betale med visa over nett, et prinsipp visstnok, men, jeg tror jeg har fått overtalt de til å bestille :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...