Pug Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har tenkt å kjøpe meg Matrix & Matrix Reloaded på DVD + Alle tre Matrix soundtrackene, og animatrix soundtracket... Har sjekka på platekompaniet's webshop, og de har alle inne, men spesielt billige er de ikke. Så jeg lurer på om det finnes noen alternative webshop'er? Ps, har sjekka CDON og free record shop, men FreeRecordShop har ikke Matrix soundtrack'et inne, og CDON leverer DVD'er med svenskt cover, så finnes det noen andre alternativer enn platekompaniet, free record shop, og cdon? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 www.play.com De har alt billigst. Og de har alt av matrix Gratis frakt også. 1. ulempe du MÅ betale med visa over nett. ps. Er 2 soundtrack på matrix 1 på reloaded. 1 på animatrix. 1 på revolutions Sistnevnte finner du også der billig. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 www.play.com De har alt billigst. Og de har alt av matrix Gratis frakt også. 1. ulempe du MÅ betale med visa over nett. ps. Er 2 soundtrack på matrix 1 på reloaded. 1 på animatrix. 1 på revolutions Sistnevnte finner du også der billig. Men, den er vel engelsk? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jepp... men er det noe problem da? Er jo like bra og til tider bedre enn de norske. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Her er ei side menne eg veit ikkje om ho er billig [url="http://www.dvdstrax.com/no/"]dvdstartx[/url] Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 har bestillt fra der 1. gang! Det var nok. De har IKKE gratis frakt og filmen kommer da på garantert over 200 kr. Da kan du heller kjøpe den i butikken i norge. Eller bestille billig fra england med gratis frakt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 BILLIGE UTENLANDSKE WEBSHOPS!!! hakke snøring.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 www.play.com www.cdwow.com billige utenlandske webshops Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jeg må ha norsk tekst... Engelsk er ikke noe problem for meg, men andre som skal se den. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bare bestille sone 2 derifra det. Da får du norsk tekst. Det er standaren for europa. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 UUnreal..desverre...det funker ikke Subtitles English ; Arabic ; Romanian ; Bulgarian ; English for the Hard of Hearing Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg har selv kjøpt Matrix reloaded sone 2 på dvd fra play. Og ja det er norsk tekst der. Hvis du tenkte på den filmen da. The Matrix Reloaded (2 Discs): Danish ; English ; Finnish ; German ; Norwegian ; Swedish ; English For The Hearing Impaired ; German for the Hearing Impaired Endret 16. november 2003 av UUnreal Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Men hva med moms og liknende? Lenke til kommentar
eught Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Men hva med moms og liknende? Så lenge hver artikkel beløper seg på under 200 kr går det fint. Dersom du f. eks. kjøper 2 cd'er til 150 kr stk, vil de sende disse i to pakker for å unngå at man kommer over 200-kr grensen og må betale moms (dette gjelder play.com). Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen eksempler på sjapper med data utstyr? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Men hva med moms og liknende? Så lenge hver artikkel beløper seg på under 200 kr går det fint. Dersom du f. eks. kjøper 2 cd'er til 150 kr stk, vil de sende disse i to pakker for å unngå at man kommer over 200-kr grensen og må betale moms (dette gjelder play.com). Må jeg betale frakt for hver pakke da? Skal jo evt. ha 5 cd'er og 2 DVD'er... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hørt mye om yess.com ... Stefan Hilt og de andre Farmen-deltagerene er jo noen knakandes trivelige forretningsmenn.. /ironi www.play.com kan anbefales. Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Frakt er inkl. i prisene til Play.com Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Er det britiske pund prisene er oppgitt i? Må man betale med kort? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Yes, Britiske pund (ca. 11,8 i dag) og man betaler med kort... altså VISA. Men bra webshop og bra service! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå