Lassern Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fru Balchen's, Kongsvinger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det var da en helsikes mange ledninger! Hehe.. Jeg vet ikke hva Fru Balchen's er, men det ser ut som et hyggelig lite spisested. Tror jeg ville tatt et bånnkutt, litt mye asfalt i front kanskje. Og så ville jeg kuttet bort bilen til høyre, kuttet midt på det gule huset kanskje. Det går an å forsøke i en V2 og se hvordan det blir Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Åpen kaffebar, står det på skiltet! Da vet jeg hva det er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flott bilde av et staselig hus , er enig med Helene i kutt forslagene . Ledningen derimot er ikke så lett å få gjort noe med. De kan klones vekk , men det kreves en stø hånd . Får vel heller gå innom fru Balchen's når kaffen er klar. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Tusen takk for konstruktive kommentarer, Helene og Alec. Jeg har laget en v.2. Ble det et bedre bilde, og vil det bli enda bedre uten ledninger? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Tusen takk for konstruktive kommentarer, Helene og Alec. Jeg har laget en v.2. Ble det et bedre bilde, og vil det bli enda bedre uten ledninger? Ja, V2 ble et bedre bilde. Ledningene er det vel ikke noe å gjøre med akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg