Gjest member-296438 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Anybody out there....? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Sure. Beskjæring oppe og til venstre er så absolutt til stede om enn ikke så mye. Men det er kanskje like greit å overlate til herrene Smaken og Baken selv om jeg ville gjort det i og med at alt er køla svart og ingen stjerner. Uansett har jeg så absolutt sansen for dette. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Oh yeah! Here I am! Artig bilde! Litt kutting som Roar foreslår kan kanskje ha noe for seg. Skarpt og fint! Er det ho mor? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Takker for kommentarer fra Cutting Crew:-) @Helene, så er det nok ikke ho mor. Ho er nå bestemor, men har nå fargen i behold:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Takker for kommentarer fra Cutting Crew:-) @Helene, så er det nok ikke ho mor. Ho er nå bestemor, men har nå fargen i behold:-) Når jeg sa mor, så mente jeg faktisk mammaen din Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Takker for kommentarer fra Cutting Crew:-) @Helene, så er det nok ikke ho mor. Ho er nå bestemor, men har nå fargen i behold:-) Når jeg sa mor, så mente jeg faktisk mammaen din sånn ja:-) Ja hun var skikkelig grå i håret, av en eller annen grunn som kanskje har med et av avkommet og gjøre...... Sitter nok oppe hos vår Herre og følger med på eldstemann....(Hun hadde svært gode kontakter "der oppe") For øvrig en veldig god mor som jeg satte stor pris på, men som jeg kanskje ikke viste bestandig..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg