lawiet Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Heisann! Jeg sliter med å forstå hvordan en forriglingsmatrise funker. Jeg har lest I bøkene om det, men det står så lite om det. Jeg skal snart ta Automasjon fagprøve, så hvis noen har noen fagprøve oppgaver så er det bare å komme med dem. Helst PLS oppgaver. Tusen takk for deres hjelp Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Du kan jo også legge ut noen av de forriglingsmatrisene som det gjelder, gjerne med "starten på et svar". Det bør ellers være en grei sak å legge inn forrigligene i et PLS program, hvis de er spesifisert i form av en matrise. (Men trodde vel at slike matriser ble mest brukt på store anlegg.) Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Du kan jo også legge ut noen av de forriglingsmatrisene som det gjelder, gjerne med "starten på et svar". Det bør ellers være en grei sak å legge inn forrigligene i et PLS program, hvis de er spesifisert i form av en matrise. (Men trodde vel at slike matriser ble mest brukt på store anlegg.) det er ikke akkurat det jeg mener, jeg har aldri laget et matrise før, i det hele tatt. jeg finner ikke noen bilder på Google. så jeg må ta bilde med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå