Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Brooklyn Bridge.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kreative bilder av broen, og særlig V1 og V4 med spennende utsnitt. Fint med opplysende tekst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Flott reportasje fra "big apple", Alec. Spennende innblikk du gir i byggeteknikk gjennom bildene. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Nok en flott serie fra NY. Fine, gjennomtenkte komposisjoner og gode eksponeringer. Jeg kan ikke annet enn bli imponert over kunnskapen til ingeniørene på den tiden. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det er imponerende hva de startet opp og faktisk fikk til på den tiden. Flott bildeserie. Vet ikke om jeg vil velge, de var så forskjellige, men likte godt v2 med skylinen i bakgrunnen. . Mye linjer og sikkert vanskelig å finne riktige utsnitt her kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Trond Olav , Lassern og Helene . Det ble utført mye bra på denne tiden , datidens ingeniører stod ikke tilbake for noe . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Mye linjer og elementer å bale med for en fotograf her. Men du har greid deg sånn noenlunde. I V1 burde kanskje et av de store rørene ha gått ut på kortside og et på nedre langside. Men da måtte det kanskje vært gjort ved en vridning av eksponeringsvinkelen før eksponering. Skal det gjøres ved hjelp av beskjæring blir det omtrent ingenting igjen. Men antagelig bare meg som ser etter sånt her for det første man oppdager er jo dybdesuget som drar med seg blikket opp til flagget. Ser liksom ingen grunn til å velge noen favoritt her da det jo er en sammenhengende serie. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flott serie der du har boltret deg i linjer og buer. Dyktig komponert og fin ledetekst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar og Fredrik !! Har forsøkt å beskjære men som du sier Roar , da blir det lite tilbake. Mvh Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flotte bilde utsnitt god komp og fint å få med historikk. ???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Flotte bilde utsnitt god komp og fint å få med historikk. ???? Hei Knut ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg