RBoysen Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Novembermorgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Fin komposisjon i vakkert lys. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Her tenker jeg en kanskje litt drastisk beskjæring nede slik at nedre ramme skjærer så vidt opp på treleggen pø den fremste furua ute til vesstre for da vil diagonalen som skråningen danner gå mellom høyre kortside og nedre langside og skape mer spenning i bildet. Da vil også en del uskarpt nede til høyre som lett trekker oppmerksomhet forsvinne. Scroll opp og dekk til så vil du kanskje se at når blikket blir hevet så kommer den magien du nevner komme enda bedre til sin rett for det som blir borte gir egentlig ikke så mye til bildet. At formatet endres til et tilnærmet panorama format er heller ikke negativt for dette motivet. Take it or leave it. Valget er som alltid ditt. Roar Lenke til kommentar
RBoysen Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 Her tenker jeg en kanskje litt drastisk beskjæring nede slik at nedre ramme skjærer så vidt opp på treleggen pø den fremste furua ute til vesstre for da vil diagonalen som skråningen danner gå mellom høyre kortside og nedre langside og skape mer spenning i bildet. Da vil også en del uskarpt nede til høyre som lett trekker oppmerksomhet forsvinne. Scroll opp og dekk til så vil du kanskje se at når blikket blir hevet så kommer den magien du nevner komme enda bedre til sin rett for det som blir borte gir egentlig ikke så mye til bildet. At formatet endres til et tilnærmet panorama format er heller ikke negativt for dette motivet. Take it or leave it. Valget er som alltid ditt. Roar Takk for tipset, jeg er helt enig. Skal gjøre dette før print! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Et riktig vakkert bilde:) Med Roars kutt blir det riktig snasent, klart til veggen! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Lekkert november bilde Lenke til kommentar
Christoffer Stette Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Vakkert og stemningsfullt bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg