daho Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har en duron 700mhz som jeg tok av kjøleribba på men når jeg så under ribba satt den en kloss der og det manglet en på cpu, gammel standard goop er farlig, det jeg lurer på hva er det denne klossen gjør er det farlig vis den mangler, det er 9 klosser på prossesoren og den som stod alene datt av jeg satte på plass kjøleribba og den funker, kanskje den er koblet til, jeg vet ikke, noen som vet hva denne gjør Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kloss? mener du de svarte som er rundt eller?? de er isåfall bare beskyttere.. Lenke til kommentar
daho Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 ikke de skum putene de motstandene som er rundt core. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: daho skrev (2002-02-24 13:54):ikke de skum putene de motstandene som er rundt core. Prøv i alle fall, om du kan starte opp pc'n og kjøre noen spill eller noe... Jeg tviler jeg da, men kanskje...? Lenke til kommentar
daho Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg tok jo av kjøleribba og motstanden fulgte med, den satt inni den gamle goopen jeg flyttet ikke på den bare satte kjøleribba på igjen, den virker , jeg skriver jo her, men det jeg lurer på er hva den gjør fordi jeg vet ikke om den er koblet til eller ikke Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Høres nesten ut som om du bruker den lite anerkjente metoden å sementere hele socket'en med goop ?? Beste forslaget må da være HW's goop-guide. Lenke til kommentar
daho Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 satte ikke på noe goop selv, brukte standard dritt som var på fra før, akkurat som tyggegummi. Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Øi! Sitter cpuen vanligvis fast i kjøleribba hvis man påfører goop?? Det burde da gå ann å ta av ribba uten at cpuen følger med!! Eller ? Lenke til kommentar
daho Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 nei men med gammel thermal pad gjør den det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå