AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 For 10 år siden fikk jeg alltid til å sjekke opp noen. Det var liksom aldri noe spørsmål en gang. Men så fikk jeg meg til slutt samboer, unge, og et samlivsbrudd. Etter det prioriterte jeg utdanning og karriere og meldte meg litt ut av sjekkeracet. Så nå har jeg liksom fått ordnet alt jeg ønsket skulle være i orden før jeg startet på noe nytt; Høyt utdannet, eier leilighet, bil, bra jobb osv. så er liksom ingen bekymringer der lenger. Men. Sjekkemarkedet nå vs. 10 års siden er to totalt forskjellige arenaer, og mine intensjoner er også helt forskjellige. I motsetning til mange andre vil jeg ikke sjekke opp damer i ens ærend å ligge med de. Jeg er ute etter et langvarig forhold, men har forlengst innsett at dette er jaggu ikke noe som kommer rekende på ei fjøl. På et tidspunkt fant jeg ut at jeg skulle slutte med tilfeldig sex bare for å se hva som skjedde. Fikk det på en måte bedre med meg selv og har ikke ligget med noen på over et år (!), men det har heller ikke hatt en dritt å si for å finne kjærligheten. Kanskje heller tvert i mot, men jeg ønsker fortsatt ikke å gå tilbake til å ligge rundt. Så. Hvordan skal jeg klare å komme meg på banen igjen? Problemet er kanskje ikke evnene, men snarere det at jeg føler aldri at jeg møter noen. Finner ingen å dra på date med (prøvde Tinder, no thx), møter ingen via felles bekjente lenger, osv. Gjennom jobb er jeg avhengig av å oppføre meg 100% profesjonelt hele tiden så det nytter heller ikke selv om det muligens kunne vært noen kandidater blant kundene mine. Jeg føler uansett at det å flørte med noen på jobb blir litt som å drite i eget reir på en måte. Mange har også foreslått nettdating, men jeg må ærlig si at jeg ikke har spesielt stor tro på det. Alt jeg hører om det er at man som mann må nedlegge en helt formidabel innsats for å klare å resultater ettersom det er for mange om beinet der. Og det er ikke helt min stil heller å være ekstremt pågående ettersom jeg er en smule sjenert. Tips? Mann 28. Anonymous poster hash: 36f42...182 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Venner som kan presentere deg til noen? En ny hobby der du kan møte kvinner? Hva med trening som klatring, svømming, hiking osv.? Finnes sikkert kvinner der som kan være av interesse. Endret 8. november 2015 av Hannah00 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Enig med sist talende. Prøv en ny hobby eller tre. Jeg er 28 år selv, og mann, og de fleste av de kvinnene jeg treffer er gjennom hobbyer. Mye bedre, IMO, enn å prøve ymse typer nettdating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå