Lollol123 Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Med Hand Choke må du ned på selve forgasseren for å sette på choke. Med WIre Choke har du et håndtak på s.eks. styret for å skru på choke. Håndtaket følger som regel ikke med hvis du kjøper forgasser med wire choke. Vet ikke om du får med wire engang.Vansklig å stille inn en ny forgasser?Hvilken choketype anbefaler du? Endret 12. november 2015 av Lollol123 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Å stille inn en forgasser er en ganske standard prosedyre. Som regel ikke vanskelig men man må vite akkurat hvordan man gjør det. Det greieste er hand choke. Du slipper å styre med wire og greier. I værste fall kan du ettermontere wirechoke hvis du vil. Lenke til kommentar
Lollol123 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Å stille inn en forgasser er en ganske standard prosedyre. Som regel ikke vanskelig men man må vite akkurat hvordan man gjør det. Det greieste er hand choke. Du slipper å styre med wire og greier. I værste fall kan du ettermontere wirechoke hvis du vil. Hva med denne http://m.ebay.com/itm/Hand-choke-Carburetor-CARB-SUNL-50-70-90-110-125-cc-ATV-Roketa-TAOTAO-PZ19-19mm-/321513014245?nav=SEARCH Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Den vil sikkert fungere, gitt at den passer fysisk på innsuget på motoren. Men jeg vil heller anbefale noe litt mer standard så du får tak i dyser og det du trenger. Se etter f.eks. Dellorto, mikuni eller Keihin. Der får du lett tak i dyser og deler i Norge. Spesielt Dellorto og Dellorto-kopier. Lenke til kommentar
Lollol123 Skrevet 13. november 2015 Forfatter Del Skrevet 13. november 2015 Den vil sikkert fungere, gitt at den passer fysisk på innsuget på motoren. Men jeg vil heller anbefale noe litt mer standard så du får tak i dyser og det du trenger. Se etter f.eks. Dellorto, mikuni eller Keihin. Der får du lett tak i dyser og deler i Norge. Spesielt Dellorto og Dellorto-kopier. Disse forgasserene er så billige på ebay at jeg kan like gjerne kan kjøpe en ny som å kjøpe deler når den kunker Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Den vil sikkert fungere, gitt at den passer fysisk på innsuget på motoren. Men jeg vil heller anbefale noe litt mer standard så du får tak i dyser og det du trenger. Se etter f.eks. Dellorto, mikuni eller Keihin. Der får du lett tak i dyser og deler i Norge. Spesielt Dellorto og Dellorto-kopier. Disse forgasserene er så billige på ebay at jeg kan like gjerne kan kjøpe en ny som å kjøpe deler når den kunker Men hva gjør du når du trenger en annen dyse enn den som er originalt montert? Du vet heller ikke hva som er av justeringsmuligheter på de billige forgasserne. Endret 13. november 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå