Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Jeg har spilt bf4 i mange hundre timer på high/ultra og har aldri hatt noen problemer med fps/stutter eller noe annet, Etter at jeg formaterte dataen så har jeg merket en drop i ytelse på nesten alt jeg spiller Alt av drivere er up to date og skjønner ikke hvorfor dette skjer ? Noen som har noen tips ? Det jeg opplever i battlefield er en jevn hakking. Det er et lite dropp ofte, ikke noe kjempedropp over lengere tid men god gammel hakking når jeg spiller. Endret 8. november 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er nok noe software du mangler eller som ikke er satt opp riktig. Hadde du klokket noe tidligere og glemt det nå feks? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Er nok noe software du mangler eller som ikke er satt opp riktig. Hadde du klokket noe tidligere og glemt det nå feks? ingen ting var clocket Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Prøvd å rulle tilbake til grafikkdriveren du brukte før formateringen? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Prøvd å rulle tilbake til grafikkdriveren du brukte før formateringen? jeg har brukt de nye grafikk driverne fra Nvidia, aldri hatt noe problemer der før :S Lenke til kommentar
tHz Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har spilt bf4 i mange hundre timer på high/ultra og har aldri hatt noen problemer med fps/stutter eller noe annet, Etter at jeg formaterte dataen så har jeg merket en drop i ytelse på nesten alt jeg spiller Alt av drivere er up to date og skjønner ikke hvorfor dette skjer ? Noen som har noen tips ? Det jeg opplever i battlefield er en jevn hakking. Det er et lite dropp ofte, ikke noe kjempedropp over lengere tid men god gammel hakking når jeg spiller. Husket chipset drivere? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt et programm som oppdaterer alle drivere og det programmet viser at alt er som det skal, alt er oppdatert nytt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Formatert hva da? Lagt inn Windows på nytt? En annen Windows versjon? Oppgradert noe annet i PC'en også? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Formatert hva da? Lagt inn Windows på nytt? En annen Windows versjon? Oppgradert noe annet i PC'en også? Sletta alt fra SSD og lagt inn windows 7 ultimate på nytt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt et programm som oppdaterer alle drivere og det programmet viser at alt er som det skal, alt er oppdatert nytt. Sikker på at du kan stole på det hvis driveren ikke opprinnelig er installert? Hvis det bare er en standarddriver fra Windows så vil jo den være oppdatert, men det er ikke det samme som produsentes chipsetdriver. Sjekk om du har noen utropstegn i enhetsbehandling og prøv å laste ned og installere produsentens chipsetdriver. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Prøvd å rulle tilbake til grafikkdriveren du brukte før formateringen? jeg har brukt de nye grafikk driverne fra Nvidia, aldri hatt noe problemer der før :S Prøv å rull tilbake til forrige stabile grafikkdriver Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Prøvd å rulle tilbake til grafikkdriveren du brukte før formateringen? jeg har brukt de nye grafikk driverne fra Nvidia, aldri hatt noe problemer der før :S Prøv å rull tilbake til forrige stabile grafikkdriver Rollback funker ikke. Har vist ikke noe og "rulle" tilbake til. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Det var den nye driveren til Nvidia som lagde problemene, lastet ned den som kom ut 22 oktober og spillet fungerer som det skal igjen. Kom ny driver pga Black ops 3. Den funka ikke spesielt bra sammen med bf 4 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ikke bruk ett program som skal ordne driverene for deg. Gjør det manuelt med nyeste drivere fra produsentens hjemmeside. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Ikke bruk ett program som skal ordne driverene for deg. Gjør det manuelt med nyeste drivere fra produsentens hjemmeside. Alt fungerer perfekt på min maskin når det kommer til drivere bortsett fra Nvidia driveren som jeg nettop,manuelt instalerte fra geforce experience. Måtte finne en eldre på nett for at ting skulle fungere. Det er ikke noe vits og være så skeptisk til slike programmer fordi om du bruker riktig programm så fungerer det =) Beggyner og bli litt gammeldags og fikse alt selv når det faktisk finnes ordentlige programmer for det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå